• امروز : جمعه - ۲۶ مرداد - ۱۴۰۳
3

مدیر کل بیمه های مسوولیت و حمل و نقل از طرح جدید بیمه مسوولیت حرفه ای بیمه ایران خبر داد

  • کد خبر : 140669
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۶
مدیر کل بیمه های مسوولیت و حمل و نقل از طرح جدید بیمه مسوولیت حرفه ای بیمه ایران خبر داد
طرح جدید بیمه وقفه در فعالیت مهندسان بیمه ایران به بازار عرضه خواهد شد.

مجید رحمتی، مدیر کل بیمه های مسئولیت و حمل و نقل در گفت و گو با روابط عمومی بیمه ایران از طرح جدید وقفه در فعالیت مهندسان خبر داد و اظهار داشت: در راستای ماموریت و اهداف شرکت بیمه ایران و همچنین ترویج فرهنگ بیمه و ایجاد نوآوری و گسترش محصولات بیمه‌ای به منظور جوابگویی به نیاز و خواست مردم، طرح های جدیدی ارایه می شود.
وی با بیان این که در این بیمه نامه مسئولیت حرفه‌ای، وقفه موقت یا دائم درآمد مورد انتظار مهندسان تحت پوشش قرار می‌گیرد، عنوان داشت: قطع درآمد حرفه ای مورد انتظار ناشی از حوادث ، بیماری و یا تعلیق ناگهانی پروانه در این بیمه نامه تحت پوشش قرار است.
رحمتی با اشاره به این که هشت بیماری مشخص با دوره انتظار دو ماه در این بیمه نامه پوشش دارند، ابراز داشت: در بخش قطع درآمد ناشی از توقیف و یا تعلیق پروانه فعالیت به علت اتهامات غیر واقع و تبرئه بیمه گذار از سوی شورای انتظامی سازمان نظام مهندسی ، پوشش اعتبار خواهد داشت.
مدیر کل بیمه های مسوولیت و حمل و نقل با تاکید بر این که پوشش بیماری حداکثر تا سن ۶۰ سالگی لحاظ می گردد ، افزود: تعهد بیمه‌گر برای سال‌های مورد انتظار در زمان صدور بیمه نامه حداکثر تا ۱۰ سال می‌باشد..
رحمتی مخاطبان این بیمه نامه را مهندسین عمران ، تاسیسات ، معماری ، نقشه برداری ، برق ، شهرسازی و ترافیک عنوان کرد و گفت: بیمه گذاران می‌توانند بر اساس تعرفه حقوق قانون کار از ۱ تا ۲۰ برابر ماهانه، پوشش خریداری نمایند.
وی همچنین اشاره کرد در راستای ارج نهادن به نظرات همکاران نماینده، این طرح که برای اولین بار  به پیشنهاد یکی از نمایندگان بیمه ایران ارائه شده بود، مورد بررسی قرار گرفته و تمامی مجوزهای درون سازمانی و مجوز بیمه مرکزی برای اجرای آن اخذ گردیده است. رحمتی در انتها، از زحمات نماینده طراح این بیمه نامه تقدیر و تشکر کرد.

https://tejaratava.ir/?p=140669

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.