• امروز : سه شنبه - ۲۷ شهریور - ۱۴۰۳
1

آغاز به کار غرفه بیمه البرز در نمایشگاه بین المللی صنعت مالی

  • کد خبر : 140282
  • ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۸
آغاز به کار غرفه بیمه البرز در نمایشگاه بین المللی صنعت مالی
بیمه البرز با حضور در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی بورس،بانک و بیمه علاوه بر آموزش تکنیک های فروش به نمایندگان، محصولات و دستاوردهای خود را به نمایش گذاشت.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل،غرفه بیمه البرز بعد از مراسم افتتاحیه شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی که با حضور مدیرعامل این شرکت برگزار شد کار خود را در سالن شماره ۶ و باحضور برخی از اعضای هیات مدیره، معاونین و مدیران و همچنین کارشناسان و نمایندگان فروش آغاز کرد.
در ۱۹ مرداد روز نخست و ساعات ابتدایی فعالیت نمایشگاه، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با حضور در غرفه بیمه البرز، دستاوردهای این شرکت را قابل تقدیر دانست و در گفتگو با مدیرعامل، از برنامه های در دست اجرا و محصولات نوینی همچون تاراز که در راستای تحقق شعار سال است مطلع شد.
غرفه بیمه البرز اما در کنار ارائه محصولات خود، میزبان نمایندگان فروشی از شعب شریعتی و اکباتان بود که برای حضور در پنل های هم اندیشی، پرسش و پاسخ و انتقال تجربیات به آنجا آمده بودند. این پنل ها در دو بخش و با تدریس اساتید فروش و همچنین نمایندگان برتر با موضوعاتی همچون دیجیتال مارکتینگ با محوریت طرح های شوکا وشلر برگزار شد.
قرار است در مدت زمان باقیمانده از نمایشگاه، این پنل ها برای نمایندگان فروش شعب شرق،امیرکبیر، نمونه، فلسطین، ونک و مجمتع کریم خان نیز برگزار شود.

نمایشگاه بین المللی صنعت مالی تا ۲۲ مرداد ماه از ساعت ۸ الی ۱۵ میزبان علاقمندان است.

https://tejaratava.ir/?p=140282

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.