• امروز : سه شنبه - ۲۷ شهریور - ۱۴۰۳
4
حفارمردان در مدیریت عملیات خشکی - یک شرکت ملی حفاری ایران موفق شدند

افزون بر ۲۰ هزار متر حفاری چاه های نفت و گاز در چهار ماه نخست امسال

  • کد خبر : 140264
  • ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۱
افزون بر ۲۰ هزار متر حفاری چاه های نفت و گاز در چهار ماه نخست امسال
حفارمردان مدیریت عملیات خشکی – ۱ شرکت ملی حفاری ایران در چهار ماه نخست امسال موفق به انجام ۲۰ هزار و ۴۹ متر حفاری چاه های نفت و گاز در مناطق نفتخیز کشور شدند.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، غلامرضا محمودی مدیر عملیات حفاری خشکی – ۱ شرکت روز شنبه (۲۰ مردادماه ۱۴۰۳) گفت: این مدیریت ۲۳ دستگاه حفاری سبک و سنگین تحت سرپرستی دارد که در مناطق مختلف نفتخیز کشور در چرخه عملیات قرار دارند.

وی افزود: با کاربست دکل های حفاری در چهارماه گذشته ،حفاری و تکمیل ۷ حلقه چاه در گستره عملیاتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت نفت مناطق مرکزی به اتمام رسید.

محمودی با اشاره به گرمای طاقت فرسای تابستان امسال و سختی ها و دشواری کار حفاری ، اظهار کرد: با وجود شرایط اقلیمی و گرمای کم سابقه کارکنان سختکوش این مدیریت به طور شبانه روزی و بی وقفه تلاش می کنند تا به نحو مطلوب پاسخگوی برنامه های صنعت‌ نفت در حفظ، نگهداشت و افزایش تولید باشند.

مدیر عملیات حفاری خشکی – ۱ شرکت ملی حفاری ایران، گفت: از تعداد چاه های تکمیل شده در این مدت ۳ حلقه توسعه ای و ۴ حلقه تعمیری بوده است که از شمار چاه های توسعه ای ۲ حلقه در میدان نفتی اهواز و یک حلقه در میدان نفتی مارون در مناطق نفتخیز جنوب در استان خوزستان تکمیل نهایی و تحویل کارفرما گردید.

وی افزود: از ۴ حلقه چاه تعمیری نیز ۲ حلقه در میدان نفتی اهواز و یک حلقه در میدان نفتی پازنان در موقعیت شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در استان های خوزستان و کهگیلویه و بویر احمد و یک حلقه در میدان گازی شانول در استان فارس در حوزه شرکت نفت مناطق مرکزی تکمیل و در مدار تولید قرار گرفت.

https://tejaratava.ir/?p=140264

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.