• امروز : چهارشنبه - ۲۸ شهریور - ۱۴۰۳
2
در جریان سفر به استان زنجان صورت گرفت؛

بازدید معاون وزیر صمت از واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی شریف ابهر و اشراق /پیگیری روند احداث واحدهای کارگاهی، ناحیه صنعتی صنایع دستی و شهرک فناوری ۲۱۰ هکتاری زنجان

  • کد خبر : 140247
  • ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۳
بازدید معاون وزیر صمت از واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی شریف ابهر و اشراق /پیگیری روند احداث واحدهای کارگاهی، ناحیه صنعتی صنایع دستی و شهرک فناوری ۲۱۰ هکتاری زنجان
معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در جریان سفر به استان زنجان از واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی شریف ابهر و اشراق بازدید به عمل آورد و روند احداث واحدهای کارگاهی، ناحیه صنعتی صنایع دستی و شهرک فناوری 210 هکتاری زنجان را مورد پیگیری قرار داد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، فرشاد مقیمی در جریان سفر یک روزه به استان زنجان با حضور در در شهرک صنعتی شریف ابهر از واحد تولید مواد شوینده بازدید به عمل آورد.

این واحد در زمینی به مساحت ۱۵۰ هزار مترمربع با حجم سرمایه گذاری ۴۵ میلیون یورو برای ۲۵۰ نفر اشتغالزایی داشته است.

وی همچنین از مجتمع کارگاهی در دست احداث شهرک صنعتی هیدج نیز بازدید به عمل آورد و در جریان روند احداث این مجتمع کارگاهی قرار گرفت.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در ادامه این سفر همچنین از ناحیه صنعتی کارگاهی صنایع دستی ظرفیان بازدید به عمل‌آورد.

این ناحیه کارگاهی صنایع دستی با هزینه ۱۲۰ میلیارد تومان شامل ۲۴ باب مغازه، در زیربنای بالغ بر ۴ هزار مترمربع با ۵ لیتر بر ثانیه آب، ۳ مگاوات برق و ۱۰۰۰ مترمکعب گاز و شبکه جمع آوری فاضلاب اجرا شده است.

مقیمی همچنین از شهرک در حال احداث فناوری ٢١٠ هکتاری زنجان نیز بازدید کرد و مهمترین مسائل و مشکلات آن را مورد پیگیری و بررسی قرار داد.

در این شهرک فناوری شرکت‌های فناور، نوآور و هایتک، پردیس های فناوری، شرکت‌های دانش بنیان و صنوف شهری مستقر خواهند شد.

معاون وزیر صمت همچنین ۴ واحد تولیدی در شهرک صنعتی اشراق زنجان را مورد بازدید قرار داد.

این واحدها در زمینه تولید سیم و کابل، کمک فنر بادی خودرویی، تولید کلمپ اتصالی لوله‌های خط انتقال آب و انواع لباس راحتی، مردانه و ست‌های ورزشی بودند.

مقیمی در جریان این بازدیدها از نزدیک در جریان مهمترین ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و همچنین مسائل و مشکلات بخش تولید قرار گرفت و برای رفع برخی موانع، راهکارها و دستورات لازم را صادر کرد.

“طهمورث لاهوتی”معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، “مصطفی الماسی” مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان، جمعی از مسئولین اداری استانی و شهرستانی و فعالان اقتصادی در این برنامه ها  “فرشاد مقیمی” معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران را همراهی کردند.

https://tejaratava.ir/?p=140247

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.