• امروز : جمعه - ۲۶ مرداد - ۱۴۰۳
1

حضور پرقدرت و موثر بانک ملت در نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی

  • کد خبر : 140084
  • ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۴
حضور پرقدرت و موثر بانک ملت در نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی
بانک ملت امسال در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) با تمام بخش‌های مختلف، مدیران، کارشناسان متخصص، شرکت‌های وابسته در خطوط کسب و کار و معرفی بخش‌های جدید حضور متفاوت و موثری دارد.

به گزارش تجارت آوا، آقای صابری معاون تبلیغات و رسانه روابط عمومی بانک ملت در غرفه این بانک گفت: امسال شانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) با حضور فعال بانک‌ها، بیمه‌ها و شرکت‌های کارگزاری، سبدگردان‌ها، وزارت اقتصاد، بیمه مرکزی و سازمان بورس در حال برگزاری می‌باشد.

صابری افزود: بانک ملت به عنوان بزرگترین بانک بورسی امسال نیز در نمایشگاه حضور فعال دارد. مدیران بانک، روسای شعب، کارشناسان متخصص و حرفه‌ای بانک از بخش‌های مختلف به همراه شرکت‌های وابسته به بانک که در خطوط کسب و کار هستند همچون کارگزاری ملت، تامین سرمایه بانک ملت، صرافی بانک ملت نیز در این غرفه حضور فعال دارند، که انشالله مشتریان و بازدید کنندگان می‌توانند پاسخ سوالات خود را گرفته و راهنمایی شوند. همچنین همکاران از بخش‌های مختلف از جمله بخش بین‌الملل، اعتبارات، محصولات و مرکز ارتباطات ملت نیز در این غرفه حضور فعال داشته و پاسخگوی بازدید کنندگان می‌باشند.

معاون تبلیغات و رسانه روابط عمومی بانک ملت ادامه داد: امسال بخش جدیدی در نمایشگاه با عنوان باشگاه مشتریان بانک ملت اضافه کردیم که یکی از کامل‌ترین مجموعه‌ها در بین باشگاه‌های مشتریان بانک‌ها می‌باشد. همچنین یک مسابقه‌ای ترتیب داده شده که ترکیبی از بازی و مسابقه است و داخل غرفه اجرا می‌شود و جوایز نیز تقدیم می‌گردد.

ورد در پایان گفت: این نمایشگاه از ۱۹ تا ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ برقرار بوده و بازدید کنندگان می‌توانند از ساعت ۸ الی ۱۵ در سالن ۷ از غرفه بانک ملت بازدید نمایند. بانک ملت از همه عزیزان بازدید کننده با افتخار دعوت می‌کند از غرفه این بانک بازدید داشته باشند.

https://tejaratava.ir/?p=140084

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.