• امروز : دوشنبه - ۱۲ شهریور - ۱۴۰۳
1

مهندس باتمانى مدیرعامل شرکت مخازن سبز پتروشیمى عسلویه به عنوان چهره نامی صنعت و اقتصاد کشور معرفی شد

  • کد خبر : 140072
  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۰
مهندس باتمانى مدیرعامل شرکت مخازن سبز پتروشیمى عسلویه به عنوان چهره نامی صنعت و اقتصاد کشور معرفی شد
مهندس باتمانی مدیرجوان و پرتلاش منطقه پارس پس از ارزیابی عملكرد‌ایشان در ١۴٠٢ و ١۴٠٣ به عنوان نفر برتر چهره نامى صنعت و اقتصاد كشور معرفی و از‌ایشان تجلیل شد

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومى شرکت مخازن سبز پتروشیمى عسلویه: هفتمین اجلاس سراسری تکریم از چهره‌های نامی صنعت و اقتصاد کشور با رویکرد تجلیل از مدیران تأثیرگذار در عرصه صنعت و اقتصاد ایران ۱۰ مرداد ماه با حضور حمزه خلیلی معاون اول قوه قضاییه، لطف الله سیاهکلی نماینده مجلس یازدهم و جمعی از فعالان و صنعتگران برتر کشور در محل مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد.

*مهندس باتمانی مدیرجوان و پرتلاش منطقه پارس پس از ارزیابی عملکرد‌ایشان در ١۴٠٢ و ١۴٠٣ به عنوان نفر برتر چهره نامى صنعت و اقتصاد کشور معرفی و از‌ایشان تجلیل شد*

*شرکت مخازن سبز پتروشیمى عسلویه به عنوان یکی از بزرگ‌ترین طرح‌های ذخیره‌سازی و صادرات فرآورده‌های پتروشیمیایی کشور، نقش مهمی در رشد تولید و جهاد اقتصادی ایفا می‌کند. با دارا بودن ۲۰ مخزن بزرگ که به بهره‌برداری رسیده‌اند و همچنین دو مخزن در مرحله راه‌اندازی و چهار مخزن در حال ساخت، شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه توانسته است ظرفیت انبارش و ذخیره‌سازی محصولات پتروشیمیایی را به طور چشم‌گیری افزایش دهد.*

*لطف الله سیاهکلی نماینده دور یازدهم مجلس شورای اسلامی و رئیس شورای سیاست‌گذاری این نشست، در این جلسه با بیان اینکه کشور امروزه به سرمایه‌گذاری احتیاج دارد، گفت:* اگر می‌خواهیم تولید در کشور جهشی باشد باید امنیت سرمایه‌گذاری به حد اعلا برسد.
وی افزود: ما باید قانونی داشته باشیم که دولت امنیت سرمایه‌گذاری را تضمین کند و شخص سرمایه‌گذار نگران بازگشت سرمایه خود نباشد. مجلس نقش ویژه‌ای در این خصوص دارد و باید نقش قانون‌گذاری خود را در این زمینه به نمایش بگذارد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری اجلاس در ادامه عنوان کرد: دولت باید خود را از حیطه تصدی‌گری و بنگاه داری خارج کرده و تولید را به مردم واگذار کند. رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در تمام این سال‌ها بر این موضوع تأکید داشته‌اند.

*سیاهکلی در پایان صحبت‌های خود تأکید کرد:* دولت اگر خود را از امور اقتصادی خارج کرده و تنها وظیفه نظارت را بر عهده داشته باشد بسیاری از مشکلات صنعت کشور حل خواهد شد.

*صنعتگران، خنثی‌کننده تحریم هادر ادامه این مراسم حجت الاسلام حمزه خلیلی معاون اول قوه قضائیه ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی امروز رژیم صهیونیستی در ترور شهید اسماعیل هنیه، گفت:* خوشبختانه امروزه نگاه حمایتی خوبی از فعالان صنعتی در کشور جاری است. اما نکته اینجاست که اگر تجار و تولیدکنندگان احساس امنیت نکنند برای تولید و صادرات دلگرم نخواهد بود.

فراموش نکنیم که این عدم دلگرمی ضربه سنگینی به بدنه اقتصاد و تجارت کشور وارد خواهد کرد.
وی در ادامه عنوان کرد: امروزه باید دید که برخی از مدیران ما چه نگاهی به بخش خصوصی دارند؟ آیا امروزه ما حرمت فعالان بخش خصوصی را نگه می‌داریم؟ اگر مدیری در شرایط کنونی به توصیه رهبری مبنی بر حمایت از تولید پایبند نباشد ما شاهد حمایتی از صنعتگر نخواهیم بود.
معاون اول قوه قضائیه با اشاره به اینکه ذیل اقتصاد خوب و قوی می‌توان سیاست‌های خوبی تعریف کرد، تأکید کرد: برخی نظارت‌ها به معنی محدویت است. این محدودیت‌ها می‌تواند به بحرانی بزرگ در کشور تبدیل شود.

حجت الاسلام خلیلی در پایان گفت: بدون شک قشری که می‌تواند تحریم هه را خنثی کند و آرامش را به زندگی مردم بازگرداند صنعتگران هستند.
گفتنی است در ادامه این مراسم با اهدای لوح تقدیر و تندیس از شرکت‌های برتر و چهره‌های ماندگار حوزه صنعت و اقتصاد کشور تجلیل شد

https://tejaratava.ir/?p=140072

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.