• امروز : جمعه - ۲۶ مرداد - ۱۴۰۳
3

برگزاری مراسم تکریم و معارفه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج پتروشیمی شهید تندگویان

  • کد خبر : 140057
  • ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲:۱۲
برگزاری مراسم تکریم و معارفه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج پتروشیمی شهید تندگویان
تفکر و عمل بسیجی تزلزل ناپذیر بوده و نقش بسیج در دستآوردهای کشور در عرصه های مختلف بی بدیل است/ جهاد تبیین باید سرلوحه فعالیتها قرار گیرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل پتروشیمی شهید تندگویان در ابتدای این مراسم که روز چهارشنبه هفده مرداد ماه با حضور سرهنگ قمرزاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بندر ماهشهر، سروان هادی مقدم فرمانده حوزه مقاومت بسیج صنایع پتروشیمی بندر ماهشهر ،مدیرعامل ،جمعی ازمسئولین و مدیران شرکت در سالن همایش مجتمع برگزار گردید ،سید رضا قاسمی شهری مدیرعامل شرکت ضمن خیر مقدم به مهمانان با اشاره به جایگاه بسیج در فعالیت‌های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی کشور دستاوردهای این نهاد مقدس برای مردم کشورمان را در عرصه‌های مختلف بسیار ارزشمند توصیف نموده و بر لزوم همکاری مستمر ادارات مختلف شرکت با پایگاه مقاومت بسیج مجتمع تاکید نمود.
در ادامه این برنامه سرهنگ قمرزاده طی سخنانی با تشریح جهاد تبیین و تاکید مقام معظم رهبری بر آن ، سرلوحه قرار دادن این مهم را در فعالیت‌های بسیج یادآوری نموده، حضور پرشور آزادگان عالم در مراسم اربعین و اشاعه فرهنگ حسینی را در نتیجه جهاد تبیین حضرت زینب س ، حضرت سجاد ع و سپس دیگر انسان‌های وارسته تاریخ معرفی نمود.
در بخش بعدی این برنامه امین ملک‌زاده فرمانده جدید پایگاه مقاومت بسیج شرکت ضمن تقدیر از زحمات و فعالیت‌های دکتر نصیری و دیگر اعضای پایگاه، اتحاد و همدلی بین کارکنان شرکت در عرصه‌های مختلف به ویژه تولید و فعالیت‌های عام المنفعه در جهت کمک به نیازمندان، محرومین و مستضعفین منطقه را بی‌بدیل و ستودنی توصیف نموده و خاطرنشان کرد تفکر و عمل بسیجی تزلزل ناپذیر است و سرافرازی و سربلندی کشور مرهون همت بسیجیان صنایع مختلف است . از دیگر سخنرانان این برنامه روح الله نصیری فرمانده سابق پایگاه مقاومت بسیج وحجه الاسلام بروجردی مشاور فرهنگی و حقوقی مدیرعامل بودند که طی سخنانی جداگانه نقش بسیج و جایگاه آن در امنیت و آسایش امروز جامعه را تشریح نمودند.
در پایان این برنامه مهندس امین ملک‌زاده به عنوان فرمانده جدید پایگاه مقاومت بسیج پتروشیمی شهید تندگویان معرفی و از زحمات برادر بسیجی روح الله نصیری فرمانده سابق پایگاه تقدیر و تشکر به عمل آمد.

https://tejaratava.ir/?p=140057

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.