• امروز : جمعه - ۲۶ مرداد - ۱۴۰۳
3

تقدیر از مجاهدین رزمنده مدافع حرم شاغل در شرکت لوله سازی اهواز

  • کد خبر : 140054
  • ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲:۰۸
تقدیر از مجاهدین رزمنده مدافع حرم شاغل در شرکت لوله سازی اهواز
مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز در مراسم روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم گفت: مجاهدین رزمنده مدافع حرم شاغل در شرکت لوله سازی اهواز در کارهای فنی و تخصصی خود نمونه و بی نظیر هستند.

در مراسمی که امروز به منظور تقدیر از مجاهدین رزمنده مدافع حرم شاغل در شرکت لوله سازی اهواز برگزار شد، محمدرضا دانیاری مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز اظهار کرد: ریشه داعش به برکت وجود نازنین شهید سردار قاسم سلیمانی در منطقه خشکیده شد و از بین رفت.

وی افزود: مجاهدین رزمنده مدافع حرم شاغل در شرکت لوله سازی اهواز در کارهای فنی و تخصصی خود نمونه و بی نظیر هستند و ما به وجود چنین افرادی در شرکت لوله سازی اهواز غبطه می خوریم زیرا جایگاه چنین افرادی بسیار ویژه و خاص است.

مدیرعامل شرکت لوله سازی اهوازبا بیان اینکه شهادت آرزوی همه ما است و امیدواریم یک روزی نصیب همه ما شود، گفت: برای این مجاهدان توانمند از درگاه خداوند متعال آرزوی سلامتی و اجر الهی داریم.

دانیاری در پایان با بیان اینکه چشم جهانیان برای اهل غزه خون است، خاطرنشان کرد: جایی که ما نشسته ایم مدیون خون همه شهدا هستیم و باید قدردان خون شهدا باشیم و امیدوارم در جهان شاهد هیچ ظلمی نباشیم.

براساس این گزارش در این مراسم از علی دارخال، مهرداد حردانیان و محمد علی علاسوند مجاهدین رزمنده مدافع حرم شاغل در شرکت لوله سازی اهواز تقدیر و تشکر به عمل آمد. همچنین در این مراسم از سرکار خانم نوروزی همسر شهید مدافع حرم مصطفی خلیلی بلوطکی نیز تجلیل شد.

https://tejaratava.ir/?p=140054

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.