• امروز : جمعه - ۲۶ مرداد - ۱۴۰۳
2
روز خبرنگار

پیام تبریک مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز بمناسبت روز خبرنگار

  • کد خبر : 140051
  • ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲:۰۶
پیام تبریک مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز بمناسبت روز خبرنگار
مهندس محمدرضا دانیاری، مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز با صدور پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

جان نباشد جز خبر در آزمون

هر که را افزون خبر جانش فزون

خط مقدم میدان‌های نبرد، امروزه معنای دیگری دارد؛ طلایه‌دارانی که با سلاح‌های برّان و آتشین خود مرزها را در نوردیده‌اند و سوار بر اریکه آگاهی، حیات‌بخش جوامع و سفینه‌النجاه ملت‌ها شده‌اند.

 مجاهدانی که فانوس به دست، روشنایی‌بخش مسیر تعالی بشریتند و نویدبخش ارمغان‌های بدیعی که جهانیان پیشتر به چشمان خود هرگز ندیده‌اند.

دلیرانی که از جان خود گذشتند و از جنایت‌های دژخیمانی نوشتند که دهه‌ها و قرن‌ها ملت‌ها را به یوغ استعمار و استثمار خود کشیده‌اند.

نه مکان برایش معنایی دارد و نه زمان؛ هر جایی که باشد سلاح به دست آماده نبرد است و تقابل با دسیسه‌گرانی که جز برای منافع خود به چیز دیگری نمی‌اندیشند. رودرروی فتنه ‌گرانی که ناآگاهی ملت‌ها را اساس کار خود برای تحقق اهداف شومشان قرار داده‌اند.

ایران، این کهن‌سرزمین علم و دانش و اندیشه، در بستر دیرین تمدن خود هماره مهد تربیت اسطوره‌های بزرگ عرصه قلم و بیانی بوده که سعادت مردمانش را پیشانی مطالبات خود گذاشته و تا تحقق کامل آن دست از پای نمی‌نشینند.

اسطوره‌هایی که در سخت‌ترین شرایط و تمامی بحران‌ها هرگز ملت سرفراز ایران عزیز را تنها نگذاشته و دوش به دوش دیگر اقشار مردمی در صف مقدم نبرد جبهه‌های حق علیه باطل کوشیده‌اند.

چه قلم‌هایی که شکسته نشد تا آگاهی بخش مردمان این سرزمین نشوند، چه زبان‌هایی که بریده نشد تا از حقیقت آنچه رژیم‌های فاسد علیه این ملت روا داشتند نگویند و چه چشم‌هایی که بسته نشد تا از آنچه بر سر این ملت گذشت ننویسند.

انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی با طلیعه خود بسترساز رشد مجاهدان قلم به دستی شد که آگاهی و آگاهی‌بخشی را سرلوحه کار خویش قرار دادند تا دیدگان بسیاری را به روی حقایق بگشایند اگر چه جان خود را تقدیم کردند تا ملتی احیا شود.

۱۷ مرداد به یاد شهیدی نام نهاده شد که همراه با مجاهدان عرصه دیپلماسی جان خود را بر طبق اخلاص نهاد تا منشأ اثری باشد برای سال‌های بسیاری که میدان‌داران عرصه بیان و قلم به یاد آن شهید عزیز گرامی‌اش بدارند. گوارای وجودتان باد این روز، روزی با تلالو نور تدبیر و امید.

این روز را به تمامی خبرنگاران عزیزی که سخت کوشیدند تا پرچم هدایت انسان‌ها از دست‌ها نیفتد، تبریک عرض می‌کنم و از خداوند متعال توفیق روزافزون آنها را مسئلت دارم.

https://tejaratava.ir/?p=140051

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.