• امروز : شنبه - ۲۷ مرداد - ۱۴۰۳
2
در گرامیداشت روز خبرنگار؛

مدیر عامل صندوق کار آفرینی امید: دانش رسانه ای از مظاهر قدرت امروزی است و موتور محرک جامعه به شمار می رود

  • کد خبر : 140019
  • ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱:۲۰
مدیر عامل صندوق کار آفرینی امید: دانش رسانه ای از مظاهر قدرت امروزی است و موتور محرک جامعه به شمار می رود
هادی آقابابایی در تجلیل از خبرنگاران با اشاره به سرمایه گذاری های گسترده در دنیا روی رسانه ها، این موضوع را نشانگر اهمیت والای این پدیده دانست و گفت: دنیا کارکردهای زیادی برای رسانه ها متصور است که بخشی از آن به نقش آْگاهی دادن رسانه ها باز می گردد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، آقابابایی اطلاع رسانی و آگاهی دادن را فلسفه و رسالت ذاتی رسانه خواند و افزود: رسانه ها کانال های ارتباطی موثری برای تکمیل بعد ارتباطی و ارتباط همگانی هستند.

او با اشاره به رسالت اصحاب رسانه در اطلاع رسانی اظهار داشت: نگاه خبرنگاران به پیرامون یک محیط نگاهی مهندسی شده است که نشان از واکاوی آنان از حوداث و رخدادهای جامعه دارد تا شفافیت و صحت واقعه را به اطلاع مخاطبان برسانند.

مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید، حفظ انسجام اجتماعی را از دیگر ماموریت های اهل قلم عنوان کرد و اظهار داشت: اهالی رسانه در ابعاد جامعه شناختی، روانشناسی اجتماعی و هنر فعالند و یکی از نقش های آنها تقویت هویت ملی و فرهنگی کشورها و به عبارتی نوعی دیپلماسی است که نقشی تعیین کننده دارند.

آقابابایی با اشاره به این نکته که ارائه ایده ها، نظرات و دیدگاه های قشر فکری جامعه و معرفی آنها به مردم از دیگر کارکردهای رسانه امروزی است، تاکید کرد: در حوزه اخبار کسب و کار به خصوص کسب و کارهای خرد و متوسط، همراهی اصحاب رسانه می تواند به تصویر کشیدن رشد اقتصاد خرد و امیدآفرینی جامعه و همچنین در تحول نظام اقتصادی کشور موثر باشد که نقش خبرنگاران و رسانه ها در آن کلیدی است.

مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید، اصحاب رسانه ها را عاملی برای تقویت سیستم های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد: این نقش آفرینی ها بتواند در مسیر اهداف متعالی جامعه و کشور تداوم داشته باشد.

https://tejaratava.ir/?p=140019

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.