• امروز : شنبه - ۲۷ مرداد - ۱۴۰۳
0

تقدیر از شرکت پتروشیمی بوعلی سینا در همایش بین المللی صنعت پتروشیمی ایران

  • کد خبر : 140010
  • ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱:۱۴
تقدیر از شرکت پتروشیمی بوعلی سینا در همایش بین المللی صنعت پتروشیمی ایران
در آئین اختتامیه همایش بین المللی صنعت پتروشیمی ایران از شرکت پتروشیمی بوعلی سینا به پاس حمایت و همکاری در این دوره از همایش تقدیر به عمل آمد.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی پتروشیمی بوعلی سینا، با پایان دومین روز از پانزدهمین همایش بین المللی پتروشیمی ایران، از شرکت پتروشیمی بوعلی سینا به پاس حمایت و همکاری در این دوره از همایش تقدیر به عمل آمد.

شرکت پتروشیمی بوعلی سینا که به عنوان حامی پانزدهمین همایش بین المللی پتروشیمی ایران در این دوره حضور یافته بود، غرفه تخصصی خود را نیز طی روزهای برگزاری همایش در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما جمهوری اسلامی ایران دایر و پذیرای بازدیدکنندگان بود.

طی این دوروز، مهندس شاهمیرزایی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مدیران ارشد گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و تنی چند از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و کمیسیون انرژی با حضور در غرفه شرکت پتروشیمی بوعلی سینا در پانزدهمین همایش بین‌المللی صنعت پتروشیمی در جریان آخرین دستاوردهای این شرکت قرار گرفتند.

گفتنی‌ست، پانزدهمین همایش بین المللی صنعت پتروشیمی ایران با شعار «فناوری پاک» با حضور بیش از ۴۰ سخنران ایرانی و خارجی، هفت کارگاه تخصصی، هفت جلسه ترویج کسب‌وکار و بیش از ۷۰ شرکت داخلی و خارجی و نمایندگان آن‌ها در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما جمهوری اسلامی ایران در روزهای ۱۴ و ۱۵ مردادماه ۱۴۰۳ برگزار شد و بیش از ۲۵۰۰ بازدیدکننده طی این دوروز در جریان این رویداد بین‌المللی حاضر شدند.

https://tejaratava.ir/?p=140010

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.