• امروز : دوشنبه - ۱۲ شهریور - ۱۴۰۳
4

تمدید سیستم مدیریت کیفیت برای کارخانه‌های گروه وطن‌زرین بر اساس استاندارد بین المللی ISO 9001:2015 تحت اعتبار SGS سوئیس

  • کد خبر : 139762
  • ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۷
تمدید سیستم مدیریت کیفیت برای کارخانه‌های گروه وطن‌زرین بر اساس استاندارد بین المللی ISO 9001:2015 تحت اعتبار SGS سوئیس
استاندارد ایزو 9000 یکی از شناخته‌شده‌ترین و معتبرترین استانداردهای جهانی است که به جنبه‌های مختلف مدیریت کیفیت می‌پردازد. این استاندارد برای کسب‌وکارهایی مناسب است که به دنبال ارتقاء و بهبود مستمر کیفیت محصولات و خدمات خود هستند.

در این راستا، استاندارد ایزو ۹۰۰۱ نیز که در همین خانواده قرار دارد، به عنوان یک شاخص معتبر برای سیستم مدیریت کیفیت شناخته می‌شود.

استاندارد ایزو ۹۰۰۱ با فراهم آوردن چارچوبی منظم، به سازمان‌ها کمک می‌کند تا فرآیندهای خود را بهبود بخشند، کارایی را افزایش دهند و رضایت مشتریان را جلب کنند. این استاندارد شامل اصول مدیریت کیفیت نظیر تمرکز بر مشتری، رهبری، مشارکت کارکنان، رویکرد فرآیندی، بهبود مستمر، تصمیم‌گیری مبتنی بر شواهد و مدیریت روابط است.

در حال حاضر، این استاندارد در کارخانه‌های نوابهداشت و مروارید پنبه‌ریز از زیرمجموعه‌های گروه وطن‌زرین به‌کار گرفته شده و هر ساله برای تمدید آن ممیزی‌های دقیق و جامعی صورت می‌گیرد تا اطمینان حاصل شود که سیستم‌های مدیریت کیفیت همچنان با الزامات استاندارد ایزو ۹۰۰۱:۲۰۱۵ ISO همخوانی دارند. استقرار سیستم مدیریت کیفیت ۹۰۰۱:۲۰۱۵ISO در این کارخانه‌ها نه تنها منجر به بهبود کیفیت محصولات و خدمات شده، بلکه به افزایش بهره‌وری، کاهش هزینه‌ها و ارتقاء رضایت مشتریان نیز کمک کرده است.

در سال ۱۴۰۳ نیز سیستم مدیریت کیفیت بر اساس استاندارد بین المللی ISO 9001:2015 تحت اعتبار SGS سوئیس برای کارخانه‌های نوا بهداشت و مروارید پنبه‌ریز تمدید شد.


درباره گروه وطن‌زرین
گروه صنعتی وطن زرین با چهل سال قدمت با استفاده از آخرین و مجهزترین فناوری‌های روز دنیا تا کنون موفق به راه‌اندازی و بهره‌برداری از ده‌ها سایت تولیدی و خدماتی، در چهار دسته متنوع کسب و کار شده است.
• صنعت کالاهای تند مصرف (FMCG)
• صنعت آبزی پروری
• فروش مستقیم
• صنعت IOT
حوزه‌های فعالیت ناهمگون، تعدد کسب و کار ، گستره جغرافیایی و توجه به مولفه‌های توسعه پایدار موجب شده تا فرصت‌های مناسبی برای توانمنـدسـازی جامعه، کسب تجربه‌های نو و توسعه توانمندی‌های فردی کارکنان ایجاد شود.
گروه وطن‌زرین مفتخر است که پس از تلاش‌های مداوم تیم رهبـری و کارکنان شـایسته خود، رهبری بازار را در بخش‌های تولید غذای آبزیان و محصولات سلولزی در اختیار دارد و با استفاده از منابع موجود و کارکنان پـرتلاش، در جهت دستیابی به مـوفقیت‌های بیشتر و رسالت جهانی خود در حرکت است.
برای اطلاعات بیشتر و آگاهی از برندهای گروه وطن‌زرین و دنبال کردن اخبار این گروه به وبسایت https://www.vatanzarin.com/fa/ مراجعه کنید.
روابط عمومی گروه وطن‌زرین: نگار باقری
شماره تماس: ۰۲۱۸۸۶۴۳۲۹۸ داخلی:۱۰۷
ایمیل: ne.bagheri@vatanzarin.com

https://tejaratava.ir/?p=139762

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.