• امروز : یکشنبه - ۱۱ شهریور - ۱۴۰۳
3
مدیرعامل پتروشیمی پردیس اعلام کرد

رشد چشمگیر تولید و سودآوری در پتروشیمی پردیس

  • کد خبر : 139717
  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۲
رشد چشمگیر تولید و سودآوری در پتروشیمی پردیس
مدیرعامل پتروشیمی پردیس، در نشست خبری با اعلام دستاوردها و برنامه‌های آتی این شرکت از افزایش تولید، راه‌اندازی سامانه آنلاین سیمرغ و رشد سودآوری تا ۵۳.۴ درصد خبر داد.

به گزارش تجارت آوا، سید محمدرضا میری لواسانی، مدیرعامل پتروشیمی پردیس با حضور در جمع اصحاب رسانه، ضمن گرامیداشت مهم‌ترین دستاوردها و برنامه‌های آتی این شرکت بزرگ پتروشیمی به دستاوردهایی از جمله به افزایش تولید و سودآوری، راه‌اندازی سامانه آنلاین سیمرغ و برنامه‌های مسئولیت اجتماعی اشاره کرد.

به گفته مدیرعامل پتروشیمی پردیس، سامانه آنلاین سیمرغ به منظور بهبود دسترسی و کنترل فروش شرکت و زیرمجموعه‌های آن توسط شرکت سرمایه‌گذاری غدیر طراحی شده است.

میری لواسانی با بیان مطلب فوق اعلام کرد: این سامانه علاوه بر شرکت نفت و گاز پارسیان، توسط وزارت دفاع نیز مورد نظارت قرار می‌گیرد.

وی در ادامه به دستاوردهای مالی و تولیدی پتروشیمی پردیس اشاره کرد و گفت: تولید این شرکت در سال مالی جاری به ۲ میلیون و ۷۸۰ هزار تن رسیده است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال مالی به ۳ میلیون و ۲۲۵ هزار تن برسد.

مدیرعامل پتروشیمی پردیس افزود: این میزان تولید، رکورد جدیدی برای پتروشیمی پردیس خواهد بود. ظرفیت اسمی تولید شرکت ۳ میلیون و ۲۵۰ هزار تن است و با قطعی گاز ۷۲ روزه در زمستان گذشته، این رکورد به دست خواهد آمد.

سید محمدرضا میری لواسانی همچنین از سودآوری بالای این شرکت خبر داد و اظهار داشت: پتروشیمی پردیس تا امسال ۵۳.۴ درصد سودآوری داشته است. امیدواریم که امسال نیز سودآوری شرکت حتی بیشتر از سال گذشته باشد.

وی درباره فعالیت‌های پتروشیمی پردیس در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی پتروشیمی اعلام کرد که مبلغ ۷۳.۵ میلیارد تومان توسط شرکت سرمایه‌گذاری غدیر تأیید شده است.

در بخش دیگری از این نشست، مدیرعامل پتروشیمی پردیس با اشاره به مشکلات قیمت‌گذاری یوتیلیتی، تاکید کرد: با وجود تعیین قیمت ۷ هزار تومان توسط وزارت نفت، ذخیره ۲۸۰۰ میلیارد تومانی ایجاد شده است. اوره صنعتی همچنان سودده است و پیش‌بینی می‌شود که پتروشیمی پردیس امسال به مرز بیش از ۴۱ هزار میلیارد تومان برسد.

در پایان، میری لواسانی به تأثیرات مثبت این دستاوردها بر صنعت پتروشیمی کشور اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد که پتروشیمی پردیس بتواند به رشد و توسعه پایدار خود ادامه دهد.

منبع: ایپنا

https://tejaratava.ir/?p=139717

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.