• امروز : شنبه - ۲۷ مرداد - ۱۴۰۳
2
بازدید مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز از کارخانجات این شرکت

تقدیر مهندس دانیاری از تلاش بی وقفه تولید در گرمای بی‌سابقه هوا

  • کد خبر : 139556
  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱:۰۳
تقدیر مهندس دانیاری از تلاش بی وقفه تولید در گرمای بی‌سابقه هوا
مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز با حضور در کارخانه‌های پوشش، کارخانه شماره سه (ERW) و اسپیرال این شرکت ضمن گفت و گو صمیمانه با کارگران پرتلاش از نزدیک در جریان آخرین وضعیت تولید و پوشش لوله در این مجموعه صنعتی قرار گرفت.

مهندس محمدرضا دانیاری که در این بازدید جمعی از روسای کارخانجات و واحدهای زیرمجموعه همراهی می‌کردند ضمن تقدیر از یکایک کارگران و مدیران سخت‌کوش و با اراده شرکت لوله سازی اهواز گفت: از همه کارگران؛ مدیران؛ متخصصان؛ کارشناسان شرکت لوله سازی اهواز که در این گرمای طاقت‌فرسای تابستان با اراده و عزم پولادین خود؛ بدون وقفه و درنگ چرخه تولید را به گردش در آورده اند تقدیر و تشکر می‌کنم.

مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز ضمن شنیدن دغدغه‌ها و پیشنهادات مدیران و کارگران شاغل در این بازدید با اشاره به نقش آفرینی کارگران این شرکت در رشد و رونق تولید؛ بر ضرورت توجه هر چه بیشتر به این سرمایه‌های انسانی تاکید کرد.

وی گفت: کارکنانی که در شرایط سخت آب و هوایی برای جهش تولید و حرکت پروژه‌های حیاتی مهم کشور تلاش و در مسیر توسعه این مرز و بوم گام بر می‌دارند بر حمایت همه جانبه از این سرمایه‌های ارزشمند تاکید کرد.

دانیاری با اشاره بر لزوم رفع مشکلات و دغدغه‌های رفاهی و معیشتی کارگران؛ بر رسیدگی فوری از سوی مدیران مربوطه تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز در ادامه از تلاش مضاعف همه کارکنان در جهت تحقق شعار سال و اجرای منویات مقام معظم رهبری تقدیر کرد

در حاشیه این بازدید کارگران ضمن تقدیر و تشکر از مدیرعامل جهادی شرکت لوله سازی اهواز بدلیل اقدامات وی در راستای رفع دغدغه های رفاهی و اقتصادی آنان ؛ تداوم این راهبرد تاثیرگذار در روتق و جهش تولید را خواستار شدند. 

در ادامه این بازدید برخی از کارگران مشکلات و دغدغه های خود را با مدیرعامل در میان گذاشتند و مدیرعامل نیز حضوری و یا در تماس تلفنی با مدیران زیرمجموعه دستور رسیدگی فوری مشکلات این تلاشگران عرصه تولید را صادر کرد.

کارگران نیز با تقدیر از توجه ویژه مدیرعامل به مسائل رفاهی و معیشتی کارگران از همراهی و همت خود تا دستیابی به اهداف عالی شرکت در حوزه تولید تأکید ورزیدند.

https://tejaratava.ir/?p=139556

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.