• امروز : جمعه - ۲۶ مرداد - ۱۴۰۳
2

افزایش سقف سرمایه‌گذاری صندوق طلای تابان تمدن

  • کد خبر : 139448
  • ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۵
افزایش سقف سرمایه‌گذاری صندوق طلای تابان تمدن
با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار سقف واحدهای قابل صدور صندوق طلای تابان تمدن با نماد تابش از 500 میلیون واحد سرمایه‌گذاری به 1,000 میلیون واحد افزایش یافت.

به گزارش تجارت آوا به نقل از مدیریت ارتباطات و رسانه تامین سرمایه تمدن، صندوق سرمایه‌گذاری طلای تابان تمدن، با موافقت‌نامه سازمان بورس و اوراق بهادار در تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۴ آغاز به فعالیت نمود. این صندوق، با اختصاص دارایی‌های خود به گواهی سپرده کالایی سکه طلا و اوراق مشتقه مبتنی بر سکه طلا یکی از بهترین گزینه‌ها برای تنوع‌سازی سبد سرمایه‌گذاری و علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در این حوزه می‌باشد.
شروع فعالیت صندوق سرمایه‌گذاری طلای تابان تمدن در تابلو معاملات از تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۲۸ بوده است و هدف صندوق، ایجاد بازدهی بالا و کاهش ریسک سرمایه‌گذاری است صندوق سرمایه‌گذاری طلای تابان تمدن با نماد تابش و خالص ارزش دارایی‌ بالغ بر ۷۷۱ میلیارد تومان به مدیریت شرکت تامین سرمایه تمدن با دارا بودن ۸۶ درصد گواهی شمش طلا و ۱۴ درصد گواهی سپرده تمام سکه موفق به کسب بازدهی در حدود ۴۴ درصد از ابتدای تاسیس شده است. با توجه به حباب اندک در شمش طلا و وزن بالای گواهی سپرده شمش در صندوق، تابان در میان ۵ صندوق کم حباب برتر بازار سرمایه می‌باشد.
دسترسی آسان به صندوق سرمایه گذاری طلای تابان تمدن (با نماد تابش) از طریق سامانه معاملاتی آی بی تریدر و تمامی سامانه‌های معاملاتی بازار سرمایه امکان‌پذیر است.
همچنین صندوق‌ سرمایه‌گذاری تابان تمدن به سرمایه‌گذاران امکان می‌دهد که با هر میزان سرمایه وارد بازار شده و به تدریج سرمایه‌گذاری خود را افزایش دهند.

https://tejaratava.ir/?p=139448

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.