• امروز : شنبه - ۲۷ مرداد - ۱۴۰۳
2

زمینه سازی جهت اشتغال زندانیان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی

  • کد خبر : 139395
  • ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۷
زمینه سازی جهت اشتغال زندانیان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی تهران در نشست کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی تهران كه با حضور "فرشاد مقيمي" معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برگزار شد، با اشاره به برخی ناترازی‌ها در حوزه تأمین نیروی انسانی، بیان کرد: تفاهم نامه ای با سازمان زندان‌ها جهت اشتغال زندانیان (دارای رأی باز) در شهرک‌ها و نواحی صنعتی منعقد کرده ایم.

“سعید صادقی” افزود: در راستای جبران برخی از ناترازی‌های همچنین با دانشگاه فنی و حرفه ای( دانشگاه ملی مهارت) تفاهم نامه امضا کرده ایم و از استقرار موسسات کاریابی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استقبال می‌کنیم.

در این نشست همچنین برخی از اعضای کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی تهران مهمترین نقطه نظرات، پیشنهادات و همچنین مسایل و مشکلات خود در حوزه های تخصصی را ارائه دادند.

موضوع عبور از قیمت گذاری دستوری، ارتباط صنعت و دانشگاه، تأمین منابع مالی، پرهیز از صدور بخشنامه‌های خلق الساعه، توجه به سرمایه گذاران و کاهش ریسک سرمایه گذاری، تأمین زیرساخت‌های فعالیت تولیدی، توجه به شاخص‌های اقتصاد کلان و تاثیر آن بر بخش صنعت، توجه ویژه به مهارت آفرینی، ارائه مدلهای مشارکتی برای کارکنان، تغییر نگرش دروس دانشگاهی به سمت مهارت محوری، برخی از نقطه نظرات ارائه شده، بوده است.

همچنین اعضای کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی تهران آمادگی خود را برای همکاری، ارائه نظرات مشاوره‌ای و مشارکت فعالانه در طرح ها و برنامه های سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در جهت پیشبرد اهداف توسعه ای بخش صنعت اعلام کردند.

https://tejaratava.ir/?p=139395

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.