• امروز : جمعه - ۲۶ مرداد - ۱۴۰۳
2
با تلاش متخصصان شرکت ملی حفاری ایران محقق شد

انجام ۴۲۶ مورد خدمات تخصصی و فوق تخصصی ویژه حفاری در چهارماه نخست امسال

  • کد خبر : 139296
  • ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۱
انجام ۴۲۶ مورد خدمات تخصصی و فوق تخصصی ویژه حفاری در چهارماه نخست امسال
متخصصان شرکت ملی حفاری ایران در چهارماه نخست سال جاری موفق به انجام ۴۲۶ مورد خدمات تخصصی و فوق تخصصی به شرکت های کارفرمایی و پروژه های حفاری شدند.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، رضا کبیری مدیر خدمات ویژه حفاری شرکت روز یکشنبه (۱۴ مردادماه ۱۴۰۳) گفت: این خدمات در قالب عملیات نمودارگیری، نمودارگیری از سیال حفاری، چاه پیمایی و تکمیل چاه، حفاری افقی و جهت دار و مغزه گیری ارائه شده است.

وی افزود: از مجموع خدمات ۱۰۶ مورد نمودارگیری، ۱۷۵ مورد نمودارگیری از سیال حفاری، ۱۲۳ مورد عملیات چاه پیمایی و تکمیل چاه، ۱۸ مورد حفاری جهت دار و ۴ عملیات مغزه گیری است که هرکدام در جای خود نیاز به تخصص و ابزار و تجهیزات خاصی دارد.

کبیری شرکت های ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت نفت مناطق مرکزی، مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران و پروژه های حفاری در دست اجرا را متقاضی این خدمات عنوان و اظهار کرد: این عملیات ها با کاربست ابزار و تجهیزات ساخت داخل که توسط شرکت های سازنده داخلی و دانش بنیان ها در چارچوب استاندارد های صنعت نفت طراحی و تولید شده است، در موقعیت های عملیاتی و چاه های نفت و گاز در مراحل حفاری ارائه گردید.

مدیر خدمات ویژه حفاری شرکت ملی حفاری ایران، به افزایش ۹۳ درصدی درآمدها و ۲۳ درصدی خدمات تخصصی و فوق تخصصی این مدیریت در سال گذشته نسبت سال قبل از آن اشاره و توضیح داد: با برنامه ریزی به عمل آمده و توافق نامه های مبادله شده میان این شرکت و شرکت های متقاضی خدمات، در سال جاری شاهد افزایش و تنوع ارائه خدمات ویژه خواهیم بود.

مدیریت خدمات ویژه حفاری شرکت ملی حفاری ایران با بهره‌مندی از فناوری‌های مطرح در صنعت حفاری بالغ بر ۸۵۰ نفر نیروی انسانی متخصص با تحصیلات عالی دانشگاهی دارد و توان ارائه افزون بر ۱۵ نوع خدمات متنوع در مناطق عملیاتی خشکی و دریا در قالب نمودارگیری، نمودارگیری سطحی، حفاری جهت دار و افقی، چاه‌ پیمایی و تکمیل چاه و خدمات مرتبط به آنها را به شرکت ها و پروژه های در دست اجرا دارا می باشد.

https://tejaratava.ir/?p=139296

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.