• امروز : جمعه - ۲۶ مرداد - ۱۴۰۳
2

بازدید معاونین بانک ملت ایران از سیمیدکو

  • کد خبر : 139281
  • ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۰
بازدید معاونین بانک ملت ایران از سیمیدکو
تجلیل از مهندس محمود لندی مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد توسط بانک ملت ایران

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی سیمیدکو، معاونین مدیرعامل بانک ملت ایران و مدیران بانک ملت استان خراسان رضوی به منظور افزایش تعاملات فی مابین با شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد از مجتمع کارخانجات این شرکت بازدید کردند.

در این بازدید علی رضا حمیدی عضو هیات عامل و معاون مدیرعامل بانک ملت، سعیدی معاون مدیرعامل بانک ملت در امور ارزی و بین الملل، علی محمدی مدیریت امور ناحیه ۳، مالک ضرغامی مدیریت بانک ملت استان خراسان رضوی و هیئت همراه از مجتمع کارخانجات شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد بازدید و با قائم مقام مدیرعامل و مدیران این مجموعه دیدار و گفت ‌و گو کردند.

در این دیدار دکتر مهران غضنفری قائم مقام مدیرعامل سیمیدکو ضمن تبیین دستاوردهای این شرکت، برنامه ها و طرح های توسعه این مجموعه صنعتی را معرفی و بر نقش بانک ملت به عنوان شریک تجاری تاکید کرد.
دکتر مجتبی سعیدی مدیر مالی و اقتصادی سیمیدکو نیز با تشریح و ارائه وضعیت و نسبت های مالی سیمیدکو بر استفاده حداکثری از ظرفیت های بانک ملت تاکید کرد و خواستار تعاملات جدی و حداکثری در این خصوص شد.

در پایان این دیدار لوح تقدیری از سوی بانک ملت ایران به مهندس محمود لندی مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد اعطا شد.

https://tejaratava.ir/?p=139281

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.