• امروز : شنبه - ۲۷ مرداد - ۱۴۰۳
1

بیش از ۹۰درصد وام های پرداختی در بانک قرض الحسنه رسالت بدون کارمزد است

  • کد خبر : 139273
  • ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۴
بیش از ۹۰درصد وام های پرداختی در بانک قرض الحسنه رسالت بدون کارمزد است
مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت گفت: از نیمه دوم سال گذشته و با عملیاتی شدن نظام پرداخت وام قرض الحسنه بدون کارمزد در این بانک، تاکنون بیش از ۹۰درصد وام های پرداختی بدون کارمزد بوده است.

محمدحسین حسین زاده پیش نیاز عملیاتی کردن نظام پرداخت وام قرض الحسنه بدون کارمزد را بانکداری بدون شعبه دانست و افزود: بانک قرض الحسنه رسالت تنها بانک بدون شعبه و پیشتاز در بانکداری دیجیتال است، شعب در سال های گذشته جمع آوری شده و ما تنها واحدهای اجرایی مقیم در استان ها داشتیم و انتظارمان این است که در سال جاری این واحدها نیز به کار خود خاتمه داده و هیچ حضور فیزیکی بجز مرکزیت بانک را نداشته باشیم.

وی همکاری سازمان های همسو در این مسیر را مهم برشمرد و اظهارداشت: به طور مثال شرکت پردازش اطلاعات مالی پارت با پیاده سازی سامانه اعتبارسنجی مرآت کمک قابل توجهی در مسیر غیرحضوری کردن پرداخت وام به ما کرده و عملیاتی کردن سفته الکترونیک نیز تکمیل کننده این فرایند بوده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای فرایند سفته الکترونیک تاکنون چهارمیلیون سفته صادر شده است، یادآور شد: از این تعداد سه میلیون در بانک قرض الحسنه رسالت و یک چهارم برای سایر بانک ها صادر شده و این اتفاقی خوشایند است.

https://tejaratava.ir/?p=139273

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.