• امروز : یکشنبه - ۱۱ شهریور - ۱۴۰۳
2

پیام مدیرعامل شرکت پتروشیمی پردیس در پی شهادت اسماعیل هنیه

  • کد خبر : 139072
  • ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۶
پیام مدیرعامل شرکت پتروشیمی پردیس در پی شهادت اسماعیل هنیه
مدیرعامل شرکت پتروشیمی پردیس با صدور پیامی شهادت اسماعیل هنیه را به ملت های بزرگ فلسطین و ایران تسلیت گفت.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل پتروشیمی پردیس، دکتر سید محمدرضا میری لواسانی با صدور پیامی ضمن محکومیت ترور ناجوانمردانه اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، شهادت این مجاهد بزرگ جبهه مقاومت را به ملت های بزرگ فلسطین و ایران تسلیت گفت. ‎

در پیام تسلیت مدیرعامل شرکت پتروشیمی پردیس آمده است:

رژیم آپارتاید و جنایتکار صهیونیستی در اقدامی تروریستی و بزدلانه، مهمان عزیز ما، رهبر شجاع جبهه مقاومت اسلامی فلسطین و رئیس دفتر سیاسی حماس، «آقای دکتر اسماعیل هنیه» که عمر شریفش را وقف آزادی قدس شریف کرده بود به شهادت رساند، جنایتی ضد انسانی و مغایر با قوانین و اصول بین‌المللی که ناشی از ناتوانی این جرثومه فساد در مقابله با مجاهدان مقتدر فلسطینی از عملیات طوفان الاقصی تاکنون است.
بدون تردید شهادت این مجاهد نستوه زمینه ساز اتحاد هر چه بیشتر جبهه مقاومت و نابودی و فروپاشی سریعتر غده سرطانی اسرائیل خواهد بود.
اینجانب شهادت رهبر مخلص و فداکار جبهه مقاومت اسلامی فلسطین و محافظ شجاعش را به ملت مقاوم فلسطین، ملت‌های آزاده جهان و بازماندگان این شهید بزرگوار تسلیت و تعزیت عرض می کنم و از درگاه خداوند متعال، برای شهدای مظلوم این جنایت علو درجات و همنشینی با اولیای الهی مسئلت می نمایم.


دکتر سیدمحمدرضا میری لواسانی 
مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت پتروشیمی پردیس

https://tejaratava.ir/?p=139072

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.