• امروز : یکشنبه - ۱۱ شهریور - ۱۴۰۳
3

پیام مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز در پی شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین-حماس در تهران

  • کد خبر : 139050
  • ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۰
پیام مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز در پی شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین-حماس در تهران
مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز شهادت مجاهد سرافراز اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین-حماس، در تهران را به ملت بزرگ و سرافراز فلسطین، جنبش حماس تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام مهندس محمدرضا دانیاری بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم 

۞ یَسْتَبْشِرُونَ بِنِعْمَهٍ مِنَ اللَّهِ وَفَضْلٍ وَأَنَّ اللَّهَ لَا یُضِیعُ أَجْرَ الْمُؤْمِنِینَ

دلشادند به نعمت و فضل خدا و این که خداوند اجر اهل ایمان را هرگز ضایع نگذارد.

آیه ۱۷۱ سوره آل عمران 

ملقب به ابوالعبد بود و شهادت، آرزوی دیرینه‌اش. شهادت اسماعیل هنیه که رهبر معظم انقلاب از او به عنوان رهبر شجاع و مجاهد برجسته‌ یاد کرده اند، آن هم در نخستین ساعات آغاز به کار دولت چهاردهم پیام روشنی دارد؛ رژیم صهیونیستی هرگز دست از دشمنی‌هایش برنمی‌دارد و بی‌شک تاوان تمامی جنایت‌هایش را پس خواهد داد. 

مجاهدی که رهبر معظم انقلاب در وصش بیان کردند: او از شهید شدن در راه خدا و نجات بندگان خدا باک نداشت، ولی ما در این حادثه‌ی تلخ و سخت که در حریم جمهوری اسلامی اتفاق افتاده است، خونخواهی او را وظیفه‌ی خود می‌دانیم.

رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی که نسل‌کشی‌هایش شهره عالم است یک بار دیگر آن هم این بار در تهران قلب ایران، سرزمین مستضعفان جهان ، دست به جنایت دیگری زد؛ جنایتی فراتر از آنچه دهه‌هاست بر زنان و کودکان مظلوم فلسطین روا می‌دارد.

رژیمی که جز در برخی مجامع به اصطلاح مدافع حقوق بشری، منفورترین وجهه را از خود به جای گذاشته، با به شهادت رساندن رئیس دفتر حماس، این پیام را به جهانیان صادر کرد که نه تنها به دنبال تشدید تنش‌ها در محور مقاومت است که ضمن تحت‌الشعاع قرار دادن وجهه جهانی ایران، به دنبال زیر سوال بردن قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی است و همواره به خصومت‌هایش علیه ملت‌های مسلمان بویژه مردم ایران اسلامی ادامه خواهد داد. 

شهادت اسماعیل هنیه قلب ملت شهیدپرور ایران و ملت‌ها و دولت‌های مسلمان جهان را آزرد اما ایران اسلامی نشان داده که با این اقدام‌های کورکورانه نه تنها در مقابل جنایت‌های صهیونیست‌ها بیش از پیش ایستادگی خواهد کرد که راست‌قامت‌تر، حامی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

اینجانب، شهادت جانسوز اسماعیل هنیه را به رهبر معظم انقلاب، رئیس جمهوری اسلامی ایران ، خانواده شهید هنیه و خانواده‌های معزز شهدای عزیز کشورمان و فلسطین مظلوم تبریک و تسلیت عرض کرده، قطعا خون مطهر این مجاهد نستوه که عمری را در مجاهدت و مبارزه عزتمندانه علیه رژیم غاصب صهیونیستی و در راه آزادی قدس شریف و رهایی ملت مظلوم فلسطین از چنگال اشغالگران صهیونیست سپری کرد، هدر نخواهد رفت و برای این شهید علو درجات و محشور شدن با سیدالشهدا(ع) را از درگاه ایزد منان مسألت دارم.

https://tejaratava.ir/?p=139050

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.