• امروز : دوشنبه - ۱۲ شهریور - ۱۴۰۳
2

نخستین هم‌اندیشی رؤسای ادارات با مدیرعامل بیمه سینا

  • کد خبر : 139010
  • ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۱
نخستین هم‌اندیشی رؤسای ادارات با مدیرعامل بیمه سینا
نخستین نشست هم‌اندیشی مدیرعامل با رؤسای ادارات ستادی بیمه سینا با هدف معرفی و تقویت همگرایی برگزار شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه سینا؛ در ابتدای این جلسه علی صلاحی‌نژاد ضمن ابراز خرسندی از این دیدار بیان داشت: اقدامات اساسی، بار اصلی فعالیت شرکت و اجرای برنامه‌ها بر دوش رؤسای ادارات است.

مدیرعامل بیمه سینا با تاکید بر نقش مهم رؤسا در کاهش بروکراسی و حل مشکلات درون سازمانی افزود: آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌ها باید از دل ادارات و با نظر شما و همکارانتان بیرون بیاید چون با توجه به سابقه و دقت نظری که در فرایندهای کاری دارید قطعا به نتیجه خواهد رسید.

صلاحی نژاد ضمن برشمردن برخی ویژگیهای سرپرستان نظیر جسارت، اشتیاق به کار، صداقت، جدیت و برقراری ارتباط مؤثر افزود: جذب و نگهداشت کارکنان مستعد، تقسیم کار عادلانه، مدیریت زمان و توسعه اخلاق حرفه‌ای از جمله مسائلی است که باید مد نظر رؤسا و سرپرستان قرار بگیرد.

وی با تشریح اهداف کلان ۶گانه بیمه سینا تصریح کرد: در ذیل این اهداف کلان، برنامه‌ها و گامهایی وجود دارد که رسیدن به اهداف را تضمین می‌کند.

به گفته وی، اهداف و برنامه‌ها چراغ راه حرکت مجموعه هستند و در دنیای امروز حرکت بدون برنامه همانند حرکت در تاریکی است بنابراین تحقق بودجه و عملکرد در گرو رسیدن به این اهداف است.

در ادامه این جلسه، هریک از رؤسای ادارات ضمن معرفی خود به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در خصوص برنامه‌های شرکت پرداختند.

https://tejaratava.ir/?p=139010

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.