• امروز : یکشنبه - ۱۱ شهریور - ۱۴۰۳
5

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق در پیامی شهادت اسماعیل هینه، رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی_حماس را تسلیت گفت

  • کد خبر : 138906
  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰:۱۵
مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق در پیامی شهادت اسماعیل هینه، رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی_حماس را تسلیت گفت
مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق در پیامی شهادت اسماعیل هینه، رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی_حماس را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

” بِسمِ رَبِّ الشُهَداءِ وَ الصِّدّیقین “
شهادت شخصیت برجسته جنبش مقاومت اسلامی و مبارز خستگی ناپذیر فلسطین ، شهید اسماعیل هنیه، را به محضر امام عصر(عج)، ولی‌امر مسلمین جهان، امت اسلامی و همه حق طلبان و آزادگان جهان تبریک و تسلیت عرض می کنم.
بی شک جبهه مقاومت و در راس آن مقاومت فلسطین با شهامتی وصف ناپذیر و ایستادگی توام با اقتدار در برابر ظالمان و حامیان آنان همانند گذشته به پیش خواهد رفت و اهداف راهبردی خود را یکی پس از دیگری محقق خواهد ساخت.
از خداوند متعال می خواهیم به حرمت خون پاک این شهیدان عزیز و عظمت مجاهدان سلحشور غزه، به فضل الهی قدس شریف از لوث وجود منحوث جنایتکاران صهیونیست پاک شده و ثبات و امنیت در سرزمین شکوهمند فلسطین و منطقه حاکم شود.
اینجانب ضمن ابراز همدردی با ملت مبارز و مظلوم فلسطین و مجاهدان جبهه مقاومت، این مصیبت بزرگ را به مردم شریف فلسطین ، غزه و تمامی حق طلبان و آزادگان عالم تسلیت عرض کرده و برای این شهید بزرگوار و تمام شهدای جبهه مقاومت رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

مجتبی حمیدیان
مدیرعامل و فرمانده پایگاه نبی اکرم(ص)شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_بافق

https://tejaratava.ir/?p=138906

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.