• امروز : سه شنبه - ۹ مرداد - ۱۴۰۳
0

بنیاد مستضعفان و بنیاد کوثر شرکای استراتژیک یکدیگرند

  • کد خبر : 138608
  • ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۵
بنیاد مستضعفان و بنیاد کوثر شرکای استراتژیک یکدیگرند
معاون اقتصادی و امور مجامع بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در آئین آغاز به کار مدیران سابق بنگاه‌های کوثر در بنیاد مستضعفان گفت: توفیق خدمت چه در بنیاد شهید و چه در نهاد‌های وابسته به مقام معظم رهبری رهبری بسیار مغتنم است و این فعل و انفعالات بر مبنای تدبیری صورت گرفته که اساس آن برای کشور و دو مجموعه بنیاد کوثر و بنیاد مستضعفان برکت دارد.

مازیار حسینی با اشاره به اینکه دیدگاه‌های مدیران بنیاد مستضعفان با بنیاد شهید و مجموعه کوثر همخوانی دارد، افزود: دکتر دهقان هم در بنیاد شهید توفیق خدمت داشته اند و هم در حال حاضر در بنیاد مستضعفان نیز به همان روش و منش علمی و مدبرانه ادامه خدمت می‌دهند. بنابراین؛ با مجموعه کوثر و توانمندی آن آشنایی کاملی دارند و علاقه ایشان به بنیاد شهید اگر بیشتر از دیگران نباشد، کمتر هم نیست.

توقف در کار قابل قبول نیست

وی با اشاره به اینکه نیازمند اشتراک نگاه‌ها در اداره امور هستیم افزود: فعالیت و کار در مجموعه‌های منتقل شده از کوثر به بنیاد مستضعفان نباید کوچکترین توقفی پیدا کند چرا که نمی‌پذیریم در جایی که با سفره و مسایل زندگی روزمره مردم سرو کار دارد کوتاهی یا توقفی اتفاق بیافتد.

معاون امور مجامع و شرکت‌های بنیاد مستضعفان ادامه داد: تغییر و تحول باید با حداکثر آرامش و طمانیه باشد و قول می‌دهیم که تحول بدون شناخت کامل انجام نخواهد شد. هر تصمیمی نیازمند شناخت، گفتگو و تدبیر است و بر این اساس اقدامات صورت خواهند گرفت.

حسینی خاطرنشان کرد: در بنیاد مستضعفان ۱۷۱ مجمع داریم که باید جمعبندی شوند. با این وصف؛ نیازمند بازنگری امور با کمک هلدینگ‌ها هستیم و مهمترین نکته ما این بود که نظر هلدینگ‌ها بر نظر بنیاد مستضعفان ارجح باشد و بدون جمع بندی و موافقت مجموعه‌های اقتصادی تصمیمی گرفته نخواهد شد.

حسینی خاطرنشان کرد: امور در شرکت‌ها باید مانند گذشته و با آرامش دنبال شود، اما به دنبال سازماندهی و بازنگری در فعالیت‌ها هستیم. برای این کار نمایندگانی به شرکت‌ها و هلدینگ‌ها معرفی می‌شوند تا پس از بررسی به جمع بندی عملکرد مجموعه‌ها و تصمیم برای آن‌ها برسیم.

وی گفت: کشاورزی کوثر وزن عمده دارد و یکی از ماموریت‌های بنیاد حضور موثر برای تامین امنیت غذایی مردم است. غیر از دام‌سنگین که در مجموعه بنیاد مستضعفان داریم، در مرغ و طیور که مسئله راهبردی است به شکل جدی ورود کرده ایم تا سبد پروتئین مردم تامین و دچار تلاطم نشود.

معاون امور مجامع و شرکت‌های بنیاد مستضعفان به موضوع جا به جایی شرکت‌ها و نگرانی در مورد وضعیت منابع انسانی اشاره کرد و ادامه داد: تغییری در منابع انسانی نخواهیم داشت.

حسینی در نهایت تصریح کرد: بنیاد مستضعفان و کوثر دو شریک استراتژیک هستند و تقسیم کاری میان دو مجموعه وجود دارد و امیدواریم این روند به توسعه و شکوفایی کشور منتهی شود.

https://tejaratava.ir/?p=138608

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰