• امروز : یکشنبه - ۷ مرداد - ۱۴۰۳
0

نخستین سایت تخصصی تست و بازرسی ماشین آلات باربرداری کشور در فولاد خوزستان افتتاح شد

  • کد خبر : 138440
  • ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۵
نخستین سایت تخصصی تست و بازرسی ماشین آلات باربرداری کشور در فولاد خوزستان افتتاح شد
نخستین سایت تخصصی تست و بازرسی ماشین آلات باربرداری کشور در فولاد خوزستان افتتاح شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از خبرنگار روابط عمومی، با حضور عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی، مهران پاک‌بین معاون بهره‌برداری و جمعی از مدیران و روسا، نخستین سایت تخصصی تست و بازرسی ماشین آلات باربرداری در کشور افتتاح شد.

این آیین ظهر روز شنبه ۶ مردادماه ۱۴۰۳ در محل سایت تخصصی تست و بازرسی ماشین آلات باربرداری انجام شد.

داریوش دانیالی مدیر ایمنی فولاد خوزستان گفت: جرثقیل ها یکی از مهم ترین ماشین آلات باربرداری هستند که بیشترین سهم در وقوع حوادث را در صنعت و ساختمان دارند. حصول اطمینان از سلامت و ایمنی ماشین آلات باربرداری از مهم ترین اهداف ایمنی مدیریت ارشد شرکت فولاد خوزستان می‌باشند.

وی افزود: این سایت تخصصی که با حمایت مدیرعامل شرکت و معاونت منابع انسانی و امور اجتماعی توسط واحد نت ساختمان های غیرصنعتی در مدت زمان بسیار کوتاهی در زمینی به مساحت حدود ۲۵۰۰ مترمربع اجرا گردید و تنها سایت اختصاصی و تخصصی تست انواع جرثقیل ها و ماشین آلات باربرداری در کشور می باشد.

دانیالی اظهار داشت: با اجرای این پروژه از این پس، انواع جرثقیل ها و لیفتراک ها و … قبل از ورود به شرکت فولاد خوزستان، در این سایت تخصصی مورد بازرسی فنی تخصصی قرار می گیرند و تنها در صورت دریافت گواهینامه سلامت و ایمنی، اجازه ورود به شرکت فولاد خواهند داشت.

مدیر ایمنی ادامه داد: اجرای این پروژه بزرگ ترین و موثرترین گام در حصول اطمینان از سلامت ماشین آلات باربرداری قبل از ورود به شرکت فولاد خوزستان می باشد.

دانیالی خاطرنشان کرد: در اجرای این پروژه که از جمله پروژه های اساسی ایمنی در جهت پایش و حصول اطمینان از سلامت ماشین آلات سنگین می باشد و با پیگیری مدیریت بازرسی و خدمات فنی و توسط واحد نت ساختمان های غیرصنعتی در مدیریت خدمات و امور اجتماعی از مدیریت های زیرمجموعه معاونت منابع انسانی و امور اجتماعی اجرا شد، مدیریت مهندسی کارخانه، مدیریت بازرسی و خدمات فنی، مدیریت ایمنی، مدیریت بخش خدمات صنعتی، معاونت امور حقوقی و مدیریت بازرسی و نظارت همکاری داشته اند.

گفتنی است، این سایت تخصصی و بی نظیر در کشور پس از مراسم افتتاحیه برای بهره برداری، تحویل مدیریت بازرسی و خدمات فنی شد.

https://tejaratava.ir/?p=138440

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰