• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
0

​آغاز عرضه ارز اربعین در شعب منتخب و دو سامانه در بانک صادرات ایران

  • کد خبر : 138335
  • ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۱
​آغاز عرضه ارز اربعین در شعب منتخب و دو سامانه در بانک صادرات ایران
بانک صادرات ایران از آمادگی برای عرضه ارز اربعین به میزان هر نفر ٢٠٠ هزار دینار عراق از ٧ مردادماه به صورت حضوری در شعب یا با استفاده از درگاه‌های غیر حضوری این بانک خبر داد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، عرضه ارز اربعین با ارز دینار عراق در سال گذشته بازخورد مثبتی داشته و امسال نیز با برنامه‌ریزی صحیح بانک مرکزی، دینار عراق برای سفر بزرگ و عظیم اربعین حسینی (ع) از ٧ مردادماه توسط این بانک در اختیار زائران قرار خواهد گرفت. بر اساس تصمیم بانک مرکزی زائران بالای ۵ سال می‌توانند پس از ثبت‌نام در سامانه سماح تا ٢٠٠ هزار دینار عراق از شعب ارزی منتخب بانک صادرات ایران به نرخ مرکز مبادله ارز و طلای ایران ارز دریافت کنند.
با اعلام امکان ثبت درخواست و دریافت ارز زیارتی اربعین به صورت غیر حضوری، از طریق اپلیکیشن «سپینو» (https://sepino.bsi.ir) و سامانه پیشخوان شمس (https://shams.bsi.ir)، زائران اربعین حسینی (ع) می‌توانند به منظور رفاه حال خود و جلوگیری از ازدحام در شعب بانک، با نصب اپلیکیشن «سپینو» از ٧ مردادماه یا مراجعه به سامانه شمس، نسبت به ثبت درخواست خود و افراد تحت تکفل اقدام و تنها برای دریافت ارز به شعبه انتخاب‌شده مراجعه کنند.
بدیهی است امکان فروش حضوری ارز اربعین نیز همانند سنوات گذشته در شعب منتخب بانک فراهم شده و زائران می‌توانند با همراه داشتن اصل کارت ملی و گذرنامه یا برگه تردد اربعین معتبر و ثبت‌نام در سامانه سماح به شعب منتخب بانک مراجعه کنند. سرپرستان خانوار نیز می‌توانند برای خرید ارز اربعین اعضای خانواده خود (همسر و فرزندان)، مدارک هویتی خود و اعضای خانواده را به شعب ارائه دهند.
برای دریافت فهرست شعب منتخب ارزی بانک صادرات ایران اینجا را کلیک کنید.

https://tejaratava.ir/?p=138335

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰