• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
0
با کاربست دکل های ناوگان شرکت ملی حفاری ایران محقق شد

حفر و تکمیل ۳۱ حلقه چاه های نفت وگاز در چهار ماه نخست امسال در مناطق خشکی و دریایی کشور

  • کد خبر : 138211
  • ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۸:۵۷
حفر و تکمیل ۳۱ حلقه چاه های نفت وگاز در چهار ماه نخست امسال در مناطق خشکی و دریایی کشور
حفار مردان سختکوش شرکت ملی حفاری ایران در چهارماه نخست سال جاری با کاربست دکل های حفاری ناوگان این شرکت موفق به حفر و تکمیل ۳۱ حلقه چاه های نفت وگاز در مناطق خشکی و دریایی کشور شدند.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، مسعود افشار معاون مدیرعامل در عملیات حفاری روز شنبه (ششم مردادماه ۱۴۰۳) در توضیح بیشتر در این باره گفت: از مجموع چاه ها، هفت حلقه توسعه ای (جدید) و ۲۴ حلقه تعمیری تکمیلی بوده است.

وی افزود: از شمار چاه های پیش گفته ۲۲ حلقه در گستره عملیاتی شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب، پنج حلقه در شرکت نفت مناطق مرکزی، دو حلقه در شرکت نفت فلات قاره، یک حلقه در شرکت مهندسی و توسعه نفت و یک حلقه در قالب پروژه تکمیل و تحویل شرکت های کارفرما و بهره بردار گردید.

افشار با بیان اینکه در این مدت متراژ حفاری چاه ها به رقم ۴۳ هزار و ۱۹۶متر رسید، به شدت گرمای هوا در هفته های اخیر اشاره و اظهار کرد: با وجود شرایط اقلیمی دشوار ،خاصه در فصول گرم سال و ماهیت عملیات و کار در صنعت حفاری، کارکنان سختکوش شرکت با کار و تلاش شبانه روزی و بدون وقفه تنها در تیرماه امسال با ثبت ۹ هزار و ۱۵۴متر حفاری، نسبت به تکمیل هشت حلقه چاه نفت اقدام کردند که بسیار ارزشمند، تحسین برانگیز و جای تقدیر و قدردانی دارد.

https://tejaratava.ir/?p=138211

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰