• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
0
رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در بازید از پتروشیمی لردگان مطرح کرد؛

نظم و تیم مدیریتی کاربلد؛ دو نکته کلیدی در پتروشیمی لردگان

  • کد خبر : 138014
  • ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۷
نظم و تیم مدیریتی کاربلد؛ دو نکته کلیدی در پتروشیمی لردگان
رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح از شرکت پتروشیمی لردگان بازدید کرد.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی لردگان، حجت‌الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان صبح امروز در بدو ورود به شهرستان فلارد، با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در ادامه راهی شرکت پتروشیمی لردگان شد و از مراحل تولید و بسته بندی بازدید میدانی کرد.

وی در جریان بازدید از پتروشیمی لردگان گفت: بنده به دلیل اینکه چند سال در این استان بودم باور نمی‌کردم چنین پتروشیمی به این بزرگی در این مکان احداث شده باشد ولی امروز می‌بینم پتروشیمی با این عظمت به شکر خدا احداث شده و کارها بسیار خوب پیش می‌رود.

حجت‌الاسلام پورخاقان در ادامه یادآور شد: نکته بسیار بارزی که بنده مشاهده کردم نظم و شاکله ساختارمند این مجتمع است که اینها همه به غیر از مدیریت و پشتکار امکان پذیر نبود. جا دارد بنده به نوبه خودم از هیئت مدیره، مدیریت و کارکنان عزیز که تلاش کردند و باعث شدند چرخ تولید این مجتمع به راه افتد وعملا طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب که امسال را نیز به نام جهش تولید نامگذاری کردند توانستند با تولید و پشتکار به این عنوان دست یابند.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در خصوص مشکلات این شرکت نیز تاکید کرد: اگر مدیری ضعیف در این مجتمع بود به طور قطع می‌گفتم توانایی اداره مجتمع هم نخواهد داشت چه برسد به پرداخت بدهی‌ها و مسائل و مشکلات عدیده ای که در این پتروشیمی وجود دارد، ولی بنده با شناخته کاملی که از مدیرعامل مجتمع -آقای دکتر محمودی- و همکاران توانمند این مجتمع دارم، مطمئنم که با تلاش، مشکلات برطرف خواهد شد و البته مشکلات موجود را دراسرع وقت انتقال داده و به طور قطع جهت رفع مشکلات اقدام خواهیم کرد.

ایشان در پایان ضمن خدا قوت و خسته نباشید بیان داشتند بنده سلام ریاست محترم قوه قضاییه کشور را که در استان چهارمحال و بختیاری هستند و به دلیل شلوغی و مشغله‌ای که در برنامه ایشان هست و  نتوانستند تشریف بیاورند را خدمت شما و تمامی کارکنان مجتمع ابلاغ می‌نمایم..

در اول جلسه آقای دکتر محمودی مدیرعامل پتروشیمی لردگان با ارائه گزارشی کامل و جامع تمامی مشکلات و مسائلی که می‌تواند در جهت بهبود و رفع مشکلات به این مجتمع کمک کند را ارائه دادند.

https://tejaratava.ir/?p=138014

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.