• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
0
در ۴ماهه نخست سال ۱۴۰۳ اتفاق افتاد:

رشد ۴۰ درصدی حق بیمه تولیدی شرکت بیمه حکمت صبا و کاهش نسبت خسارت به ۳۲ درصد

  • کد خبر : 138008
  • ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۲
رشد ۴۰ درصدی حق بیمه تولیدی شرکت بیمه حکمت صبا و کاهش نسبت خسارت به ۳۲ درصد
عملکرد مناسب شرکت بیمه حکمت صبا در چهارماهه نخست سال ۱۴۰۳، باعث گردیده است تا این شرکت رشد ۴۰درصدی رشته های خرد (به جز رشته درمان گروهی) و کاهش نسبت خسارت به ۳۲ درصد نسبت به مدت مشابه در سال ۱۴۰۲را تجربه نماید.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه حکمت صبا ، با توجه به سیاست ها و اولویت های ترسیمی در بخش فنی و بر اساس آمارهای منتشرشده ، حق بیمه تولیدی رشته های خرد به جز رشته درمان گروهی در ۴ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۳ نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۰ درصد رشد داشته است. همچنین عملکرد شرکت بیمه حکمت صبا در شاخص نسبت خسارت نیز بسیار مطلوب بوده است به گونه ای که کاهش نسبت خسارت رشته های خرد به جز رشته درمان گروهی از ۴۵ درصد در ۴ماهه نخست سال ۱۴۰۲ به ۳۲ درصد در سال ۱۴۰۳ رسیده است.
یادآور می شود که سهم درمان گروهی از تولید در ۴ماهه نخست سال ۱۴۰۲ برابر با ۴۹ درصد بوده که این سهم در مدت مشابه در سال ۱۴۰۳ به ۳۰درصد کاهش یافته است.

گفتنی است ، شرکت بیمه حکمت صبا با اتخاذ استراتژی های درست ، مدیریت کارآمد و برنامه ریزی دقیق و همچنین با عنایت به اصلاح و بهبود پرتفوی ، نویدبخش آینده ای روشن برای تمامی ذی نفعان در سال های پیش رو است.

https://tejaratava.ir/?p=138008

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.