• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
0
مدیر برنامه‌ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی خبرداد:

هدف‌گذاری برای توسعه بازار صنعت پتروشیمی ایران در آفریقا

  • کد خبر : 137884
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۱
هدف‌گذاری برای توسعه بازار صنعت پتروشیمی ایران در آفریقا
مدیر برنامه‌ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: با همکاری و رایزنی وزارت خارجه در حال پیگیری حضور و توسعه بازار ایران در آفریقا هستیم.

به گزارش تجارت آوا به نقل از نیپنا؛ حسن عباس‌زاده، امروز (سه‌شنبه، دوم مرداد) در نشست خبری پانزدهمین همایش بین‌المللی صنعت پتروشیمی ایران (IPF)، گفت: هفت نشست با ۳۲ سخنران با موضوع‌های دورنمای صنعت پتروشیمی، حکمرانی مدرن و الگوهای توسعه‌ای، فناوری‌های پتروشیمی، توسعه پایدار در جذب کربن و مدیریت آب، طرح‌های پژوهشی و فناورانه و هوشمندسازی صنعت، بهینه‌سازی مصرف انرژی و سرمایه‌گذاری و نوآوری، محیط زیست و توسعه زنجیره ارزش در سالن اصلی همایش برگزار می‌شود.

وی از نشست اختصاصی وزارت خارجه با حضور سفرای برزیل، ترکیه، چین و اندونزی به صورت برخط در این همایش خبر داد و افزود: با همکاری وزارت خارجه در حال پیگیری حضور و توسعه بازار ایران در قاره آفریفا هستیم.

مدیر برنامه‌ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی تصریح کرد: هفت کارگاه تخصصی با ۳۰ سخنران با موضوع‌های محیط زیست، انقلاب صنعتی چهارم، ساخت داخل، کاتالیست، زنجیره ارزش متانول و مدیریت پروژه و همچنین برگزاری نمایشگاه جانبی و نشست‌های توسعه کسب‌وکار از دیگر برنامه‌های پانزدهمین همایش بین‌المللی پتروشیمی ایران است.

پانزدهمین همایش بین المللی صنعت پتروشیمی ایران (IPF) 14 و ۱۵ مرداد ماه جاری در سالن همایش های صدا و سیما برگزار می شود.

https://tejaratava.ir/?p=137884

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.