• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
2

توسعه بازارهای صادراتی پتروشیمی ارومیه

  • کد خبر : 137414
  • ۳۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۳
توسعه بازارهای صادراتی پتروشیمی ارومیه
مدیرعامل شرکت پتروشیمی ارومیه گفت : با بهره‌برداری از دوطرح تولید نیتروژن گوگردی و PAC، بازار صادراتی پتروشیمی ارومیه توسعه می یابد.

به گزارش تجارت آوا، اسمعیلی با اشاره به طرح‌های توسعه‌ای شرکت پتروشیمی ارومیه خاطرنشان کرد: در سال جاری با بهره‌برداری از دو‌پروژه نیتروژن گوگردی و PAC، پتروشیمی ارومیه با محصولات جدیدِ ارزآور وارد بازار صادراتی می‌شود که بنفع سهامداران خواهد بود.

وی گفت: واحد نیتروژن گوگردی در مرحله تثبیت تولید قرار دارد و پروژه PAC با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در ماه‌های آتی وارد مدار تولید شده و اولین محصول پلی آلومینوم کلراید جامد گرانول عرضه می‌شود که هم در داخل کشور برای تصفیه پساب استفاده شده و هم به کشور‌های همجوار صادر خواهدشد.

اسمعیلی با اشاره به برنامه راهبردی شرکت پتروشیمی ارومیه مبنی بر تبدیل این شرکت به قطب تولید کود‌های کشاورزی و شیمیایی در منطقه با رویکرد توسعه پایدار، تاکیدکرد: می‌خواهیم در آینده کیک پتروشیمی ارومیه را بزرگ کنیم و در همین راستا علاوه بر تکمیل زنجیره ارزش، ایجاد واحد‌های بزرگ مقیاس تولیدکود اوره آمونیاک، PVC و یا پلی اتیلن را در دستور کار داریم که امیدواریم با همراهی سهامداران و شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس محقق شوند.

منبع: ایپنا

https://tejaratava.ir/?p=137414

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.