• امروز : سه شنبه - ۲۶ تیر - ۱۴۰۳
2
مدیرعامل بیمه معلم در دیدار با رئیس جمعیت هلال‌احمر:

خاطره حماسه حضور در کربلا را ماندگار خواهیم کرد

  • کد خبر : 136396
  • ۱۹ تیر ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۹
خاطره حماسه حضور در کربلا را ماندگار خواهیم کرد
مدیرعامل بیمه معلم صبح امروز طی جلسه‌ای با رئیس جمعیت هلال‌احمر بار دیگر بر اهمیت رفع دغدغه زائران کربلای معلی تاکید کرد و از بسیج شدن تمامی ارکان این شرکت برای ارائه هر چه بهتر خدمات بیمه‌ای به زائران خبر داد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط‌عمومی، مفید امینی، مدیرعامل بیمه معلم به همراه هیات ‌همراه خود صبح امروز مورخ ۱۹ تیرماه در دیدار با پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر، تصریح کرد: هدف از این نشست، افزایش هماهنگی و نظم در ارائه خدمات به زائران عزیز شهید کربلا است. 

او در ادامه افزود: با عنایت به اینکه امسال سعادت ارائه خدمات بیمه‌ای به زائران سیدالشهدا نصیب بیمه معلم شده است، من و تمامی همکارانم با تمام توان خود در تلاش هستیم تا خاطره حماسه حضور در خاک کربلا را برای هموطنانمان هرچه باشکوه‌تر رقم بزنیم. 
امینی با اشاره به مجاهدت جمعیت هلال‌احمر در برپایی مراسم اربعین گفت: همراهی و مساعدت عزیزان زحمتکش جمعیت هلال‌احمر که همواره در بزنگاه‌های مختلف از جان و دل حضور بهم می‌رسانند، ستودنی است. بدون تردید، در مراسم اربعین حسینی پیش رو نیز شاهد همدلی و همراه هلال‌احمر خواهیم بود. 

مدیرعامل بیمه معلم در پایان افزود: رفع دغدغه و نگرانی زائران کربلا را برعهده خود می‌دانیم و برای اطمینان یافتن از آسایش خاطر زائران تمامی جوانب این سفر معنوی را در نظر خواهیم گرفت تا تدبیری برای مصائب احتمالی هم در نظر بگیریم.

پیرحسین کولیوند، نیز با اعلام اینکه تمامی ظرفیت و پتانسیل جمعیت هلال‌احمر اعم از نیروهای انسانی خبره و لجستیک مورد نیاز در برپایی مراسم اربعین به کار گرفته خواهد شد، گفت: جمعیت هلال‌احمر که سعادت همراهی زائران امام حسین (ع) را افتخار خود می‌داند، با تمام توان در کنار مردم و تمامی دستگاه‌ها و سازمان‌های دست‌اندرکار خواهد بود تا این مراسم در شان و شکوه زائران کربلای معلی برگزار شود.

https://tejaratava.ir/?p=136396

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.