• امروز : سه شنبه - ۲۶ تیر - ۱۴۰۳
0

برگزاری مصاحبه‌های دومین دوره بورسیه تحصیلی همراه اول

  • کد خبر : 136387
  • ۱۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۲
برگزاری مصاحبه‌های دومین دوره بورسیه تحصیلی همراه اول
مصاحبه‌های دومین دوره بورسیه تحصیلی همراه اول ویژه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه تهران، توسط آکادمی همراه برگزار شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، مصاحبه های دومین دوره بورسیه تحصیلی همراه اول ویژه «مقطع کارشناسی ارشد» برای رشته های مهندسی برق، کامپیوتر، صنایع و همچنین مدیریت در دانشگاه تهران توسط آکادمی همراه اول برگزار شد.

در فرآیند این مصاحبه ها که از ۱۲ تا ۱۸ تیر ۱۴۰۳ برگزار شد، متقاضیان بورسیه تحصیلی همراه اول در دانشکد‌ه های مهندسی برق‌ و کامپیوتر، مدیریت و مهندسی صنایع دانشگاه تهران حاضر شدند و در مجموع ۱۴۷ مصاحبه طی روزهای مختلف انجام شد.

فرآیند برگزاری مصاحبه ها به این شکل بود که پس از پذیرش اولیه، مصاحبه های تخصصی با حضور اساتید فنی برتر همان دانشکده برگزار شد. 

پس از مصاحبه‌های تخصصی، متقاضیان وارد مرحله آزمون ارزیابی شدند تا تسلط آنها به صورت عملی نیز مورد آزمایش قرار بگیرد و متخصصان همراه اول بتوانند به با استعدادترین متقاضی بورسیه اعطا کنند.

یکی از مهمترین نکات مثبت بورسیه تحصیلی همراه اول برای متقاضیان و دانشجویان این است که در کنار واحد‌های اصلی هر رشته و گرایش که توسط اعضای هیات علمی و استادان دانشگاه تهران همانند دانشجویان غیربورسیه این دانشگاه آموزش داده می شود، دانشجویان مهارت های جانبی را به منظور افزایش توانایی در رهبری، مدیریت، شیوه تعامل، حل مسئله و… برای حضور در پروژه های همراه اول آموزش می بینند تا بتوانند به صورت موثرتری در مسیر شغلی خود گام بردارند. 

این مهارت ها متناسب با هر رشته و گرایش توسط همراه اول و خارج از برنامه مصوب تحصیلی هر ترم ارائه خواهد شد.

از دیگر مزایای این طرح می توان به دریافت حقوق تا سقف ۲۰ میلیون تومان در ماه متناسب با زمان فعالیت در همراه اول، تخصیص هزینه خرید لپ تاپ، تبلت و گوشی هوشمند از ۱۵ میلیون تومان تا ۴۵ میلیون تومان متناسب با رتبه کنکور کارشناسی ارشد اشاره کرد.

همچنین افرادی که موفق به دریافت این بورسیه شوند، این امکان را خواهند داشت تا پایان نامه‌ و دستاوردهای تحصیلی خود را با حمایت شرکت همراه اول تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان انجام دهند. 

شرکت در کنفرانس ها و نمایشگاه های بین المللی حوزه ICT و تجربه حضور در پروژه های ملی و تحقیق و توسعه همراه اول، بخش دیگری از مزیت های این بورسیه تحصیلی محسوب می شود.

نتایج مصاحبه ها و اسامی پذیرفتگان دومین دوره بورسیه تحصیلی همراه اول در نیمه دوم شهریور ماه توسط سازمان سنجش کشور اعلام خواهد شد.

https://tejaratava.ir/?p=136387

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.