• امروز : یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳
2
چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری؛

دعوت مدیرعامل هلدینگ شستان برای حضور پرشور در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری

  • کد خبر : 135762
  • ۱۴ تیر ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۰
دعوت مدیرعامل هلدینگ شستان برای حضور پرشور در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری
مدیرعامل هلدینگ بزرگ شستان در آستانه دور دوم برگزاری چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری طی پیامی، آحاد مردم به ویژه اعضای خانواده بزرگ شستان را به حضور پرشور در این رویداد مهم دعوت نمود.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری تجاری شستان، دکتر داود عباسی، مدیرعامل  هلدینگ سرمایه گذاری تجاری شستان در آستانه دومین دوره برگزاری چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری طی پیامی از آحاد مردم به ویژه اعضای خانواده بزرگ پردیس و کارکنان صنعت ارزش آفرین پتروشیمی، به حضور در انتخابات و پای صندوق‌های رای دعوت کرد. 
متن پیام به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم

انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی یکی از مظاهر اصلی مردم سالاری دینی و عرصه ای برای مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خویش است و انتخابات پیش رو در برهه حساس کنونی، برای مردم ایران و جهان اهمیت دو چندانی دارد.مسئله مهم و مورد تأکید همه دلسوزان نظام و انقلاب، مشارکت حداکثری و حماسی مردم در این انتخابات است. بدون تردید این نظام و انقلاب بدون حضور و اراده مردم دوام و بقایی نخواهد داشت و اقتدار امروز کشورمان در منطقه به پشتوانه همین حضور بی بدیل و حماسی مردم در میدان است. یقینا مشارکت بالا موجب سرافرازی جمهوری اسلامی و کوتاه شدن زبان دشمنان این ملت خواهد بود. بنده نیز به نوبه خود از همه آحاد مردم به ویژه اعضای خانواده شستان و کارکنان این صنعت بزرگ دعوت می کنم برای گذار از تنگناها و مشکلات اقتصادی و دست یافتن به ایران مقتدر و استوار در انتخابات شرکت کنند. امیدوارم به فضل و اراده الهی و با حضور دشمن شکن مردم در این دوره از انتخابات، رئیس جمهوری کارآمد، معتقد به مبانی انقلاب اسلامی و توانا در استفاده از فرصت ها و ظرفیت ها انتخاب شود.
                                                                                                                                                                                               داود عباسی

                                                                                                                                                                مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره هلدینگ سرمایه گذاری تجاری شستان

https://tejaratava.ir/?p=135762

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.