• امروز : جمعه - ۱۵ تیر - ۱۴۰۳
2

افتتاح نمایشگاه معدن و متالوژی مشهد با حضور مدیرکل صنعت،معدن و تجارت خراسان رضوی و مدیر عامل ذوب‌آهن اصفهان

  • کد خبر : 135493
  • ۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۰:۱۸
افتتاح نمایشگاه معدن و متالوژی مشهد با حضور مدیرکل صنعت،معدن و تجارت خراسان رضوی و مدیر عامل ذوب‌آهن اصفهان
هفدهمین نمایشگاه تخصصی معدن و متالوژی ۱۲ تیر ماه سال جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد با حضور امیررضا رجبی، مدیر کل صنعت، معدن و تجارت ، حسن نوری زاده معاون امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی ، مهدی کوهی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان و جمعی از مسئولین و دست اندرکاران صنعت خراسان رضوی آغاز به کار کرد.

امیررضا رجبی، مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان خراسان رضوی  در بازدید از غرفه ذوب آهن اصفهان دراولین روز این نمایشگاه گفت : ذوب آهن اصفهان با تامین ریل متروی مشهد و همچنین فعالیت در معدن ققنوس ، حضوری فعال در استان خراسان رضوی دارد و این همکاری و تعامل رو به افزایش است .
وی افزود : ذوب آهن اصفهان نه تنها در صنعت فولاد بلکه در کل صنعت کشور تاثیر گذار است . این مجتمع مصرف گاز و برق کمی دارد و برق خود راتامین می کند که نقش مهمی در کاهش آلایندگی محیط زیست دارد و ارزش افزوده خوبی نیز ایجاد می کند.
مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان خراسان رضوی  اظهار داشت : یکی از کارهای مهم ذوب آهن اصفهان تامین ریل برای خطوط بین شهری و متروی کلان شهرهاست که در متروی مشهد نیز شاهد بهره گیری از این محصول مهم هستیم .
رجبی تصریح کرد: ذوب آهن اصفهان با تولید محصول مهم ریل در توسعه حمل و نقل ریلی و همچنین متروی کشور نقش آفرین است که نشان دهنده توان بالای این شرکت می باشد .
وی افزود : ذوب آهن اصفهان ارتباط خوب و همکاری سازنده ای با استان خراسان رضوی دارد و ما آمادگی لازم برای توسعه این همکاری به ویژه در بخش معدن را داریم .
حسن نوری زاده معاون امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی نیز در این بازدید با توضیحات مهدی کوهی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در جریان دستاوردهای مهم ذوب آهن اصفهان قرار گرفت و اظهار داشت : توانمندی این مجتمع عظیم صنعتی در کشور اثبات شده است و به ویژه در حمل و نقل ریلی و صنعت ساختمان و همچنین بخش معدن شاهد تاثیرات سازنده ذوب آهن اصفهان در کل کشور هستیم .
هفدهمین نمایشگاه تخصصی معدن و متالوژی از تاریخ ۱۲ لغایت ۱۵ تیر ماه سال جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد با حضور شرکت های داخلی و خارجی فعالیت می کند. غرفه ذوب آهن اصفهان در سالن فردوسی این نمایشگاه ،  پذیرای دست اندرکاران ، کارشناسان و فعالان این صنعت است .

https://tejaratava.ir/?p=135493

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.