• امروز : پنج شنبه - ۱۴ تیر - ۱۴۰۳
0
مدیرعامل بیمه معلم در دیدار با مدیرکل و مدیران ارشد آموزش و پرورش استان خوزستان:

تعدد مراکز درمانی بیمه معلم در سراسر کشور، دغدغه‌ای برای فرهنگیان باقی نمی‌گذارد

  • کد خبر : 135387
  • ۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۲
تعدد مراکز درمانی بیمه معلم در سراسر کشور، دغدغه‌ای برای فرهنگیان باقی نمی‌گذارد
مدیرعامل، عضو هیأت‌مدیره و معاون مالی و سرمایه گذاری بیمه معلم، با سفر به استان خوزستان با مدیرکل و مدیران ارشد اداره آموزش و پرورش این استان دیدار کردند و به پرسش‌های فرهنگیان این استان پاسخ دادند.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط‌عمومی، مفید امینی، مدیرعامل و داوود الماسی، عضو هیات‌مدیره و یوسف مقدمی معاون مالی و سرمایه گذاری بیمه معلم به استان خوزستان سفر و با عبدا… حبیبی مدیر کل آموزش و پرورش این استان دیدار کردند تا مهر تائیدی بر اهمیت حقوق بیمه‌گذاران به ویژه قشر شریف فرهنگیان بزنند.

امینی طی این نشست که با هدف تعامل حداکثری و شنیدن دغدغه‌های فرهنگیان استان خوزستان برگزار شده بود، گفت: تمامی تلاش همکارانم در شرکت بیمه معلم تعهد به عهد و پیمانی است که به بیمه‌گذاران وعده داده‌ایم. در همین راستا نخستین گام، کاستن از ابهام‌ها و شبهات است . ضمن اینکه شنیدن دغدغه‌های فرهنگیان عزیز ما سبب می‌شود با وسعت دید به رفع نگرانی‌ها بپردازیم.

مدیرعامل بیمه معلم گفت: به باور ما، همانطور که عقد قراردادهای جدید و بسط پورتفوی شرکت اهمیت دارد، رسیدگی به خواسته‌ها، انتظارات و پرسش‌های بیمه‌گذاران حائز اهمیت است و کسب رضایت بیمه‌گذاران عزیز به ویژه فرهنگیان اساسی‌ترین راهبرد تمامی ارکان اجرایی بیمه معلم است.

او در ادامه تصریح کرد: همانطور که مقام‌های محترم اداره کل آموزش و پرورش این استان اشاره کردند، یکی از پرسش‌های فرهنگیان این است که اگر به استانی سفر کنند که آموزش و پرورش آن استان تحت پوشش یک شرکت بیمه دیگر است، تکلیف چه خواهد بود؟ با توجه به تعدد مراکز درمانی بیمه معلم و یکپارچه شدن خدمات درمانی در سراسر کشور، تمامی فرهنگیان شریف ما که تحت پوشش بیمه معلم هستند می‌توانند بدون کوچک‌ترین نگرانی به این مراکز مراجعه کنند و خدمات درمانی خود را دریافت کنند.

مدیرعامل بیمه معلم همچنین با اشاره به مراکز درمانی‌ای که خارج از قرارداد این شرکت بیمه هستند، افزود: از سوی دیگر، اگر بیمه‌گذاران بخواهند از خدمات پزشکی یا درمانی مرکزی استفاده کنند که با بیمه معلم قرارداد ندارد، با تسریع روند تسویه اسناد پاراکلینیکی و بیمارستانی تلاش کردیم جای کوچک‌ترین نگرانی‌ای را باقی نگذاریم.

امینی در پایان خاطرنشان کرد: ما عمیقا معتقد هستیم، بیمه معلم متعلق به قشر فرهیخته فرهنگیان است  و خود را با افتخار عضو این جامعه می‌دانیم، بنابراین تمام تلاش و همت خود را در راستای کسب رضایت حداکثری بیمه‌گذاران خود خواهیم کرد.

امینی در ادامه با اشاره به سامانه رسا گفت: به منظور تسهیل روند خدمت‌رسانی به بیمه‌گذاران و رفع تمامی نگرانی‌های آن‌ها، بر آن شدیم تا با ارائه خدمات آنلاین و الکترونیکی، بیمه‌گذاران با آسودگی بیشتر به امور پزشکی و درمانی خود بپردازند.

مدیرعامل بیمه معلم افزود: حضور مدیرعامل و سایر مدیران ارشد بیمه معلم در استان های طرف قرارداد با آموزش و پرورش و دیدار با مدیرکل و مدیران ارشد این استان‌ها، نشان از اهمیت بالای این قشر زحمتکش نزد شرکت بیمه معلم دارد.

شایان ذکر است، مدیرعامل بیمه معلم پس از پایان این نشست، ضمن دیدار با نمایندگان مجری قرارداد، به خواسته‌ها و پرسش‌های آن‌ها پاسخ داد.

https://tejaratava.ir/?p=135387

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.