• امروز : سه شنبه - ۱۲ تیر - ۱۴۰۳
0
بازدید سرزده مدیرعامل هلدینگ شستان از شرکت توسعه پتروشیمی نگین مکران؛

ارزش آفرینی و تکمیل زنجیره تامین با بهینه سازی فرایندها

  • کد خبر : 135005
  • ۰۹ تیر ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۴
ارزش آفرینی و تکمیل زنجیره تامین با بهینه سازی فرایندها
مدیر عامل هلدینگ شستان از بخش های مختلف این شرکت بازدید و از نزدیک در جریان آخرین اقدامات شرکت توسعه پتروشیمی نگین مکران قرار گرفت.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری تجاری شستان، صبح امروز، داود عباسی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تجاری شستان طی بازدیدهای دوره ای به همراه محمد وطن پور مدیر حوزه مدیر عامل و روابط عمومی و یونس نظری معاون منابع انسانی و پشتیبانی شستان از بخش های مختلف دفتر مرکزی شرکت توسعه پتروشیمی نگین مکران بازدید و از نزدیک در جریان آخرین اقدامات این شرکت قرار گرفت. 
در این بازدید، عباسی، ارزش آفرینی و تکمیل زنجیره تامین شرکت ها را در اصلاح و بهینه سازی فرایندها دانست و گفت: جدیت، تلاش دلسوزانه و جسورانه مدیرعامل محترم و کارکنان شرکت توسعه پتروشیمی نگین مکران در راستای چرخش های تحول آفرین این شرکت بر کسی پوشیده نیست و جای تقدیر و تشکر دارد. 
در ادامه این بازدید، علیرضا منیری ابیانه مدیر عامل شرکت توسعه پتروشیمی نگین مکران نیز به تشریح آخرین اقدامات این شرکت پرداخت. 
گفتنی است؛ پیش از این، مدیر عامل هلدینگ بزرگ شستان طی بازدیدهای دوره ای از شرکت های گروه از جمله شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه، مجتمع پتروشیمی بدرشرق و شرکت پلی پروپیلن سپهر مکران نیز بازدید به عمل آورده است. 

https://tejaratava.ir/?p=135005

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.