• امروز : سه شنبه - ۱۲ تیر - ۱۴۰۳
0
بازدید سرزده مدیرعامل هلدینگ شستان از شرکت پلی پروپیلن سپهر مکران؛

روند رو به رشد شرکت پلی پروپیلن سپهر مکران با مدیریت جدید

  • کد خبر : 135002
  • ۰۹ تیر ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۲
روند رو به رشد شرکت پلی پروپیلن سپهر مکران با مدیریت جدید
مدیر عامل هلدینگ شستان از بخش های مختلف دفتر مرکزی این شرکت بازدید و از نزدیک در جریان آخرین اقدامات شرکت پلی پروپیلن سپهر مکران قرار گرفت.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری تجاری شستان، بعد از ظهر امروز، داود عباسی مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تجاری شستان طی بازدیدهای دوره ای به همراه محمد وطن پور مدیر حوزه مدیر عامل و روابط عمومی و هیات همراه از بخش های مختلف دفتر مرکزی شرکت پلی پروپیلن سپهر مکران بازدید و از نزدیک در جریان آخرین اقدامات این شرکت قرار گرفت. 
در این بازدید، عباسی، ضمن خدا قوت و خسته نباشید به مدیر عامل محترم و تمامی کارکنان این شرکت، تصریح کرد: از زمان تصدی خانم کرمی به مدیر عاملی این شرکت روند رو به رشدی را در شرکت پلی پروپیلن سپهر مکران شاهد بوده ایم که با همت کارکنان مجموعه و توفیقات الهی این پیشرفت ادامه‌دار خواهد بود.
مدیر عامل هلدینگ شستان به اهداف و برنامه های پیش روی این شرکت اشاره کرد و گفت: پیش بینی می شود با برنامه ریزی های  پیش روی این شرکت بتوان در آینده ای نزدیک از ظرفیت های استانی و قابلیت هایی که برای توسعه شرکت وجود دارد، به نتایج مطلوبی دست یافت.  
در ادامه این بازدید، ملیحه کرمی مدیر شرکت پلی پروپیلن سپهر مکران نیز به تشریح آخرین اقدامات این شرکت پرداخت. 

گفتنی است؛ پیش از این، مدیر عامل هلدینگ بزرگ شستان طی بازدیدهای دوره ای از شرکت های گروه از جمله شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه و مجتمع پتروشیمی بدرشرق نیز بازدید به عمل آورده است.

https://tejaratava.ir/?p=135002

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.