• امروز : شنبه - ۹ تیر - ۱۴۰۳
0

معرفی ربات سرویس‌دهنده CLOi ال‌جی، مجهز به هوش مصنوعی برای پذیرایی و مراقبت‌های بهداشتی

  • کد خبر : 134672
  • ۰۶ تیر ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۸
معرفی ربات سرویس‌دهنده CLOi ال‌جی، مجهز به هوش مصنوعی برای پذیرایی و مراقبت‌های بهداشتی
تازه‌ترین ربات خودران شرکت ال‌جی، با طراحی چهار در و شش چرخ و سیستم تعلیق مستقل، تحویل ایمن و قابل اطمینان را ارائه می دهد

ال‌جی الکترونیکس (LG) جدیدترین ربات سرویس‌دهنده CLOi خود (مدلLDLIM31) را راه‌اندازی می‌کند؛ یک ربات خدماتی مستقل و از نوع مجهز به در، که برای ارائه خدمات تحویل ایمن در محیط‌های مخصوص پذیرایی و مراقبت‌های بهداشتی طراحی شده است. این ربات با طراحی چهار در با فضای ذخیره‌سازی داخلی فراوان، می‌تواند خدمات تحویل ساده و روزمره را انجام دهد تا حجم کار افراد پرمشغله را کاهش دهد.

این سرویس جدید، مجموعه ربات‌های پیشرفته هوش مصنوعی و راهکار‌های کنترل ربات ال‌جی را بیشتر تقویت می‌کند و با برنامه‌های این شرکت برای تسریع گسترش تجارت B2B، به‌ویژه در بخش تحویل و خدمات لجستیک، کاملا همسو است. سرویس CLOi برای نخستین‌بار در کره جنوبی عرضه شد و عرضه‌های بعدی آن در بازارهای کلیدی در سراسر آمریکای شمالی و آسیا برنامه‌ریزی شده است.

ربات سرویس‌دهنده CLOi با طراحی نوآورانه و آسان خود شناخته شده و در Red Dot Design Award 2024 و iF Design Award 2024 افتخاراتی نیز کسب کرده است. این ربات جدید، دارای چهار محفظه داخلی است که هرکدام قادر به نگهداری اقلامی با وزن تا ۳۰ کیلوگرم هستند. این مدل، قادر است چندین تحویل یا جمع‌آوری را به طور همزمان انجام دهد. فضای بار گسترده و ایمن آن می‌تواند به راحتی ۳۲ فنجان قهوه با اندازه استاندارد را در خود جای دهد، در حالی که قفسه‌بندی آن را می‌توان به راحتی براساس اندازه کالا یا بار تنظیم کرد.

ربات سرویس‌دهنده CLOi که برای محیط‌های مخصوص پذیرایی و مراقبت‌های بهداشتی در محیط داخلی طراحی شده است، می‌تواند از آسانسور برای حرکت بین طبقات استفاده کند. شش چرخ این ربات، هرکدام با سیستم تعلیق مستقل، مقاومتی عالی را فراهم می‌کنند و ربات را قادر می‌سازند تا نوشیدنی‌ها را روی سطوح ناهموار، بدون ریزشی قابل‌توجه، حمل کند. برای راحتی بیشتر کاربر، درهای ربات سرویس‌دهنده CLOi را می‌توان تنظیم کرد که در حین کار به طور خودکار باز یا بسته شوند. ربات سرویس‌دهنده CLOi حتی می‌تواند تشخیص دهد که تحویل در چه زمانی انجام شده است، زیرا سنسورهای دوربین تعبیه‌شده در محفظه‌های داخلی آن، تشخیص می‌دهند که چه زمانی اقلام از روی آن برداشته شده‌اند. و به لطف یک الگوریتم هوش مصنوعی، این مدل جدید می‌تواند با خیال راحت در اطراف موانع حرکت کند، مسیر بهینه را برای رسیدن به مقصدهای خود تعیین کند و حداکثر  با بیست ربات دیگر ارتباط برقرار کند تا کارایی فعالیت‌ها را به حداکثر برساند و از برخوردهای احتمالی جلوگیری کند.

یک صفحه نمایش ۱۰٫۱ اینچی رو به جلو، در ربات سرویس‌دهنده CLOi به عنوان پلتفرمی تبلیغاتی و موبایلی عمل می‌کند و محتوا به راحتی از طریق سرویس LG CLOi Station (قابل‌دسترسی از طریق موبایل یا وب) یا برنامه موبایل CMS آپلود می‌شود. علاوه بر این، تازه‌ترین ربات CLOi ال‌جی، می‌تواند مراجعین را به مقصدی معین همراهی کند و برای کاربران کم‌بینا راهنمایی صوتی ارائه دهد. علاوه بر این، کاربران می‌توانند با استفاده از سرویس LG CLOi Station، که عملکردهای صفحه‌بندی و زمان‌بندی را به شیوه قابل‌قبولی ارائه می‌دهد، بر وضعیت ربات به‌صورت لحظه‌ای نظارت کنند.

رو کیو چان، نایب‌رئیس و مدیر بخش کسب‌و‌کارهای رباتیک شرکت راهکارهای کسب‌وکار ال‌جی، درباره این ربات گفته است: «جدیدترین ربات خدمات ال‌جی از فناوری‌های پلتفرمی پیشرفته‌ای بهره می‌برد که هوش مصنوعی، ارتباطات و کنترل را پوشش می‌دهد تا به ساده‌سازی فرایندها در محیط‌های پذیرایی و مراقبت‌های بهداشتی کمک کند. ما با استفاده از توانایی‌ها و تخصص خود در راهکارهای رباتیک، به ارائه مدل‌های نوآورانه ربات سرویس‌دهنده CLOi ال‌جی، برای پاسخگویی به نیازهای خاص بخش‌های مختلف ادامه خواهیم داد.»

ال‌جی با سال‌ها تجربه در صنعت رباتیک به ارائه راهکارهای همه‌جانبه ربات برای محیط‌های مختلف از جمله فرودگاه‌ها، هتل‌ها، بیمارستان‌ها و انبارها ادامه می‌دهد. این شرکت ‌‌هم‌اکنون در حال توسعه مجموعه‌ای جامع از راهکارها، برای مدیریت کارآمد کل فرآیند توزیع، از تامین ربات‌ها تا تسهیل در تحویل محصولات به دورترین مسافت‌هاست.

https://tejaratava.ir/?p=134672

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.