• امروز : چهارشنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۳
2

ایریتک پایبند به عملگرایی در پروژه فولاد قائنات

  • کد خبر : 133513
  • ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۳
ایریتک پایبند به عملگرایی در پروژه فولاد قائنات
این روزها در پروژه فولاد قائنات، که یکی از طرح­های استانی شرکت ایمیدرو می باشد، شاهد دستاوردهای مهمی هستیم که همگی مرهون توان ، دانش بومی و کار گروهی مهندسین شرکت ایریتک بوده است.

در همین راستا، اصلی ترین جرثقیل پروژه فولاد سازی (موسوم به Teeming Crane) در روز پنجشنبه ۱۴۰۳/۰۳/۲۴ با موفقیت وارد فاز راه اندازی شد.

این جرثقیل به ظرفیت ۲۴۰ تن برای Main Hook می باشد، که جهت Lift کوره قوس الکتریکی تا ۳۲۰ تن را نیز پوشش می­دهد، این تجهیز مهم، با عنایت الهی و همت و تلاش ارکان مختلف ایریتک در پروژه فولاد قائنات، وارد فاز بهره برداری شد.

Teeming Crane به منظور انتقال مذاب از کوره به واحدهای LF و CCM و سایر سرویس­های مورد نیاز در بخش فولادسازی مورد بهره برداری قرار می­گیرد، که سایر اطلاعات مهم آن به شرح جدول ذیل می­باشد:

ردیفعنوانمقدار
۱ظرفیت بار برداری۲۴۰/۳۲۰ تن برای Hook اصلی۸۰ تن برای Hook دوم۱۰ تن برای Hook سوم
۲ارتفاع بالا بری۲۶ متر
۳تراز نصب۲۸ متر
۴کلاسM8/A8
۵Span۳۲ متر
۶وزن جرثقیل۴۳۰ تن

محمد مهدی مستقیمی ، مدیرعامل شرکت ایریتک با توجه به حساسیت  طرح های هفت گانه فولادی کشور تاکید کرد، این شرکت با گام برداشتن در همین راستا و همسو با سیاست های اجرایی مجموعه در خصوص انجام طرح های در دست ساخت از جمله فولاد قائنات در کمترین زمان و حفظ کیفیت و استاندارد های لازم می تواند به افزایش تولید ملی کمک کند.

 .فولاد قائنات با هدف تولید ۸۰۰  هزارتن در سال ظرفیت فولاد کشور را افزایش داده و در منطقه نیم بلوک شهر قائن در خراسان جنوبی اشتغالزایی مناسبی به وجود می آورد

https://tejaratava.ir/?p=133513

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.