• امروز : چهارشنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۳
2
مدیر امور حراست بانک مسکن در آیین افتتاح پروژه موژان اصفهان؛

بر تداوم راه شهید جمهور تاکید کرد

  • کد خبر : 133467
  • ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۶
بر تداوم راه شهید جمهور تاکید کرد

مجتبی فراهانی مشاور مدیرعامل و مدیر امور حراست بانک مسکن که به همراه دکتر سید عباس حسینی مدیرعامل بانک به استان اصفهان سفر کرده بود؛ با حضور درآیین افتتاح پروژه موژان در استان اصفهان بر تداوم راه شهید جمهور تاکید کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا؛ در این مراسم که علاوه بر مدیرعامل بانک، اعضای هیات مدیره و معاونان مدیرعامل نیز حضور داشتند؛ فراهانی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص اینکه با شهادت آیت الله رییسی اخلالی در کار ایجاد نمی شود؛ افزود: ما با تاسی از فرموده مقام معظم رهبری و تاکیدات رییس جهمور شهید در انجام امور مردم عزیز و رفع دغدغه های آنها به خصوص در طرح نهضت ملی مسکن ادامه دهنده راه ایشان هستیم و از هیچ خدمتی فروگذار نخواهیم کرد.

وی با تاکید بر توجه ویژه مدیرعامل بانک و حمایت های ایشان در راستای رفع دغدغه شهید آیت الله رییسی در خصوص تکمیل پروژه های نهضت ملی مسکن و تحویل آنها به متقاضیان ادامه داد: در این راستا دکتر حسینی به استان اصفهان سفر کرده و از پروژه های طرح نهضت ملی مسکن بازدید کرد. فراهانی با اشاره به ارزیابی مطلوب سفر مدیرعامل و هیات همراه به استان اصفهان؛ از استقبال بسیاری از همکاران در مدیریت های مختلف به منظور سفر مدیرعامل به استان های دیگر خبرداد و ازاینکه همکاران محترم به صورت رو در رو با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره گفتگو می کنند اظهار رضایتمندی کرد.

مدیر امور حراست بانک مسکن همچنین در این سفر همراه با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره و معاونان مدیرعامل به صورت جداگانه از برخی شعب بانک مسکن استان اصفهان بازدید کرد و از نزدیک با همکاران به گفتگو پرداخت.

فراهانی افزود: در این سفر سعی کردیم در دیدار رو دررو و مستقیم با همکاران پای درددل آنها نشسته و در جریان دغدغه ها و مشکلات همکاران نیز قرار بگیریم.

وی عمده مباحث مطرح شده از سوی همکاران را دغدغه های معیشتی عنوان کرد و گفت: از آنجایی که میزان حقوق دریافتی همکاران با هزینه های آنها همخوانی نداشته و همکاران دچار مشکل می شوند سعی کردیم توجه به مسایل معیشتی این عزیزان را در اولویت قراردهیم و به همین دلیل در چند ماه اخیر پرداختی به همکاران روند خوب و مطلوبی داشته است. فراهانی در این راستا افزود:مجموعه حراست مشاور و امین مدیریت سازمان بوده و خود را درکنار تک تک همکاران زحمتکش و خدوم می داند.

مدیر امور حراست در خصوص صندوق تامین آتیه که از جمله دغدغه همکاران بوده و در این دیدارها نیز به آن اشاره شد؛ افزود: درکنار مدیریت منابع انسانی بانک، با جدیت به دنبال رفع مشکلات صندوق هستیم تا هیچگونه حقی از همکاران شاغل و بازنشسته تضییع نشود.

وی افزود: در این بازدیدها علاوه بر شنیدن مشکلات همکاران، وضعیت شعب نیز از جنبه های مختلف مورد بررسی قرار گرفت و دستوراتی در خصوص اصلاح وضعیت شعب و افزایش امنیت آنها به خصوص شعبی که دارای صندوق امانات هستند صادر شد. حضور در مراسم افتتاح شعبه باوان، آیین آغاز اجرای پروژه پرتو، بازدید از پروژه نهضت ملی شهر جدید بهارستان و حضور در گلزار شهدای اصفهان نیز از جمله برنامه های سفر مدیرعامل و هیات همراه و مدیر امور حراست به دیار زاینده رود بود.

رعایت اصل بی طرفی در انتخابات

مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک مسکن در روز دوم سفر خود به استان اصفهان و بعد از اتمام بازدید ها از شعب و پروژه های ساختمانی در نشست صمیمانه با روسای شعب استان حضور یافتند و در خصوص اقدامات مهم بانک و نیز برنامه های آتی به گفتگو پرداختند.

مجتبی فراهانی در این نشست طی سخنانی به انتخابات سرنوشت ساز پیش رو اشاره کرد و ضمن تاکید بر عدم استفاده از ابزار و امکانات بانک در وقت اداری در خصوص تبلیغات انتخابات؛ رعایت اصل بی طرفی در انتخابات را خواستار شد.

https://tejaratava.ir/?p=133467

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.