• امروز : دوشنبه - ۴ تیر - ۱۴۰۳
0
معاون فروش و خدمات پس از فروش امدادخودرو ایران هم‌زمان با تعطیلات تابستان خبر داد:

بازدیدهای فنی پیش از سفر با ضمانت خدمات و قطعات گروه صنعتی ایران خودرو

  • کد خبر : 133454
  • ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۱
بازدیدهای فنی پیش از سفر با ضمانت خدمات و قطعات گروه صنعتی ایران خودرو

معاون فروش و خدمات پس از فروش امدادخودرو ایران از تسهیلات ویژه سرویس در محل این شرکت برای دارندگان محصولات گروه صنعتی ایران خودرو خبر داد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از ایکوپرس- بهروز رفیعی با اعلام تسهیلات ویژه این شرکت برای مشتریان گفت: از آن جایی که در آستانه تعطیلات مدارس و شروع فصل تابستان قرار داریم، شاهد افزایش تردد و سفرهای بین شهری خواهیم بود. به همین منظور با هدف صرفه‌جویی در وقت، هزینه، تردد و مصرف سوخت دارندگان خودروهای سواری گروه صنعتی ایران خودرو، انجام سرویس خودرو در محل همراه با تخفیفات ویژه و استفاده از قطعات استاندارد خدمات پس از فروش ایران خودرو، بدون دریافت ایاب و ذهاب برای مشتریان فراهم شده است. 
وی با تاکید بر اهمیت بازدید فنی خودرو پیش از سفر و همچنین انجام سرویس‌های دوره‌ای افزود: انجام منظم سرویس‌های دوره‌ای خودرو، با طول عمر مفید خودرو ارتباط مستقیم دارد و متضمن کارکرد بهتر در طول زمان خواهد بود.
به گفته رفیعی، در شرایط فعلی بسیاری از دارندگان خودرو به دلایل مختلفی نظیر نگرانی از معطلی در ترافیک و مصرف سوخت، انجام سرویس‌های دوره‌ای خودرو را جدی نمی‌گیرند که ممکن است عواقب سنگین مالی و بروز حوادث ناگوار را برای مالک خودرو به همراه داشته باشد.
معاون فروش و خدمات پس از فروش امدادخودرو ایران ادامه داد: بازدیدهای فصلی و فنی پیش از سفر، انجام سرویس‌های دوره گارانتی، تنظیم موتور و تعویض شمع‌ها، تعویض روغن موتور، تعویض لنت‌ها، تعویض فیلتر روغن، تعویض فیلتر سوخت و همچنین کنترل‌های مکانیکی و برقی و غیره از جمله خدماتی است که برای دارندگان محصولات گروه صنعتی در زمان و محل مورد نیاز توسط امدادگران مجرب امدادخودرو ایران بدون دریافت هزینه ایاب و ذهاب برای مشتریان انجام می‌پذیرد.  
رفیعی در پایان استفاده از قطعات استاندارد و تضمین خدمات از سوی خدمات پس از فروش ایران خودرو را نشان از تعهد این شرکت در قبال مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو دانست تا با آرامش خاطر و بدون معطلی، خدمات مطمئن و استاندارد دریافت کنند.
برای دریافت خدمات سرویس در محل، شماره تلفن سراسری ۰۹۶۴۴۰ و یا  وب سایت www.096440.com  و همچنین اپلیکیشن‌ ایساکو آماده هماهنگی و تعیین وقت برای مشتریان است.  

https://tejaratava.ir/?p=133454

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.