• امروز : جمعه - ۱ تیر - ۱۴۰۳
1

چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی اصفهان پلاست با حضور شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس آغاز به کار کرد

  • کد خبر : 133427
  • ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۲
چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی اصفهان پلاست با حضور شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس آغاز به کار کرد
چهاردهمین نمایشگاه تخصصی اصفهان پلاست با تمرکز بر شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و حضور صنایع پائین دستی در محل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان آغاز به کار کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، آئین افتتاحیه این رویداد که عصر روز شنبه ۲۶ خردادماه ۱۴۰۳ برگزار شد، شاهد حضور پررنگ شرکت‌های پیشرو در صنعت پتروشیمی نظیر پتروشیمی بندرامام، پتروشیمی اروند، پتروشیمی شهید تندگویان و پتروشیمی کارون بود که با هدف ارائه آخرین دستاوردها و تکنولوژی‌های صنعت پتروشیمی و فراهم آوردن بستری برای تبادل دانش و تجربه بین فعالان این صنعت میزبان صاحبین صنایع، بازرگانان و تجار داخلی و بین‌المللی بودند.

در آئین افتتاحیه این نمایشگاه که با حضور دکتر انصاری‌نیک مدیرعامل شرکت پتروشیمی بندرامام، دکتر مهدی طغیانی عضو کمیسیون اقتصادی و نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی، دکتر مصطفی دولت‌یار رییس نمایندگی امور وزارت خارجه در استان اصفهان و جمعی دیگر از مدیران دولتی و گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس برگزار شد، پس از دیدار هیات‌های خارجی با صاحبین صنایع، بازدیدهایی از غرفه‌های حاضر در نمایشگاه صورت گرفت.

در این بازدیدها بر همکاری‌های اقتصادی در حوزه‌های مواد پتروشیمی، مواد و مشتقات نفتی، محصولات پلاستیکی و پلیمری و رنگ، رزین و پوشش‌های صنعتی تاکید شد.

https://tejaratava.ir/?p=133427

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.