• امروز : پنج شنبه - ۳۱ خرداد - ۱۴۰۳
0

اولین جلسه مدیران ستادی و طرح ها در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

  • کد خبر : 133405
  • ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۰
اولین جلسه مدیران ستادی و طرح ها در سال ۱۴۰۳ برگزار شد
نخستین جلسه مدیران طرح ها و ستادی شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی امروز 26 خرداد ماه 1403 در ساختمان مرکزی (ملاصدرا) شرکت با حضور تمامی مدیران ستادی و طرح ها برگزار شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی، جلسه مدیران ستادی و طرح های این شرکت در سال ۱۴۰۳ با محوریت ارائه گزارش عملکرد مدیران برگزار شد.

در این جلسه مصطفی متدین ضمن جمعبندی موارد مطرح شده در این نشست گفت: میزان رضایتمندی کارکنان شرکت باید با کمک تمامی مدیران جهت ارتقاء در دستور کار قرارگیرد.

 وی در ادامه گفت : مباحث آموزشی در تمامی حوزه های کاری را مدنظر داریم، و از اساتیدی در این خصوص دعوت می­شود که دارای تجارب عملی بوده تا بتوانیم جدای از سر فصل های آکادمیک و علمی به صورت عملی و تجربه شده از تجارب همکاران داخل شرکت به صورت عملیاتی استفاده کنیم.

     در پایان جلسه نیز، جلسه طی احکامی آقایان: بختیار مهری به عنوان سرپرست طرح پتروشیمی مبین انرژی خلیج فارس، اشکان رشاد به عنوان سرپرست طرح PVC2 پتروشیمی اروند ، سید امید توفیقی به عنوان سرپرست طرح الفین پتروشیمی دهلران و کاوه باقری به عنوان سرپرست طرحهای توسعه ای پتروشیمی اروند معرفی صورت گرفت و از زحمات آقایان: بهزاد نشان مدیر سابق طرح الفین پتروشیمی دهلران، بختیار مهری مدیر طرح PVC2 پتروشیمیاروند و خسرو رفیع زاده مدیر طرحهای توسعه ای پتروشیمی اروند توسط مصطفی متدین مدیر عامل شرکت مورد تقدیر و تشکر قرار گرفتند.

https://tejaratava.ir/?p=133405

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.