• امروز : پنج شنبه - ۳۱ خرداد - ۱۴۰۳
2
بازدید مدیر عامل شستان از شرکت مخازن سبز؛

دستاوردهای اخیر شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه چشم گیر بوده است

  • کد خبر : 133398
  • ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۴
دستاوردهای اخیر شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه چشم گیر بوده است
مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تجاری شستان گفت: شرکت های گروه شستان عملکردهای قابل قبولی را در سال های اخیر کسب کرده اند و شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه یکی از شرکت های پیشرو بوده که در سال های اخیر و جاری به دستاوردهای چشم گیری دست یافته است.


به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری تجاری شستان به نقل از روابط عمومی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه، داودعباسی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تجاری شستان به همراه شاهین قنبریان، مدیرعامل شرکت سمت و سوی توسعه ایرانیان، محمد وطن پور مدیر حوزه مدیرعامل و روابط عمومی شرکت شستان و رجبیان عضو هیئت مدیره شرکت سمت و سوی توسعه ایرانیان از شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه بازید و در ادامه طی نشستی با محمد سجاد باتمانی، مدیر عامل شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه و معاونین و مدیران مجموعه از آخرین فعالیت های این شرکت اطلاع یافت. 
 در این نشست، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تجاری شستان تلاش های صورت گرفته در این شرکت را ارزشمند دانست و گفت: شرکت های گروه شستان عملکردهای قابل قبولی را در سال های اخیر کسب کرده اند و شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه یکی از شرکت های پیشرو بوده که در سال های اخیر و جاری به دستاوردهای چشم گیری دست یافته است.
عباسی در ادامه بسیاری از دستاوردهای شرکت مخازن سبز  پتروشیمی عسلویه را نتیجه درایت مدیریت شرکت مخازن سبز در همگامی با شرکت های دانش بنیان دانست و گفت: ضمن تقدیر از پرسنل و کارکنان این شرکت، جای بسی امید واری و خوشحالی است که شاهد موفقیت های بیشتر این شرکت در آینده نزدیک خواهیم بود.  
در ادامه این نشست، محمد سجاد باتمانی مدیرعامل شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه، ضمن خوش آمد گویی به مدیرعامل  هلدینگ شستان و هیات همراه، اظهار کرد: اولین حضور مدیر عامل محترم هلدینگ شستان مصادف با افتتاح دفتر جدید این شرکت شده است که حضور مبارک مدیر عامل محترم شستان برای کارکنان شرکت خوشحالی و دلگرمی بزرگی است.
مدیرعامل شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه ادامه با اشاره به برخی مشکلات و تنگناهای ناشی از تحریم ها خاطرنشان کرد: عبور از این تحریم ها با همت و‌تلاش مدیران و کارگران  شرکت مخازن سبز و همراهی ارزشمند مدیران شستان انجام گرفته است. 
باتمانی در ادامه خلاصه ای از جزییات کاری و برنامه های شرکت مخازن،  به همراه مختصری از عملکرد سال های گذشته مجموعه  در حوزه های مختلف و اهداف و برنامه های آینده شرکت، در قالب گزارشی ارائه نمود. 
بنابراین گزارش؛ مدیر عامل هلدینگ شستان در پایان جلسه با گفتگو و تبادل نظر با سایر مدیران ارشد شرکت در جریان برخی فرایندها و‌ جزییات کاری حوزه های مختلف  قرار گرفت و مدیران شرکت در این نشست از تلاش های مدیر عامل مخازن سبز در زمینه های مختلف کاری شرکت‌ تقدیر و تشکر کردند. 

گفتنی است؛ آدرس جدید شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه به آدرس اتوبان یادگار امام، خیابان منفرد نیارکی، کوچه سرو، ساختمان SKY تغییر کرده است. 

https://tejaratava.ir/?p=133398

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.