• امروز : پنج شنبه - ۳۱ خرداد - ۱۴۰۳
0

مجامع عمومی عادی و فوق العاده شرکت پتروشیمی شیراز برگزار شد

  • کد خبر : 133392
  • ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۴
مجامع عمومی عادی و فوق العاده شرکت پتروشیمی شیراز برگزار شد
تحقق سود خالص ۵.۵ همتی و تقسیم سود ۹۰درصدی در مجمع شرکت پتروشیمی شیراز

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی شیراز، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پتروشیمی شیراز امروز در محل این شرکت برگزار شد.

در این مجمع که با حضور ۸۷ درصد سهامداران،اعضای هیات مدیره و جمعی از کارکنان برگزار شد، گزارشی از عملکرد سال گذشته و برنامه‌های آتی شرکت ارائه شد.

مهمترین نکات مطرح شده در این مجمع عبارتند از:

اخذ سند تک برگ زمین ۲۲۱ هکتاری: با تلاش‌های صورت گرفته، سند تک برگ این زمین‌ها که برای توسعه و احداث پروژه‌های جدید شرکت ضروری بود، اخذ شد.

افزایش ۶ برابری خرده فروشی: شرکت پتروشیمی شیراز در سال گذشته با تمرکز بر حوزه خرده فروشی، موفق به ثبت ۶ میلیون دلار فروش در این بخش شد. این امر حاشیه سود خوبی را برای شرکت به ارمغان آورده است.

کاهش هزینه‌های انبارداری: با انتقال انبار گمرک به سایت شرکت، هزینه‌های انبارداری به طور قابل توجهی کاهش یافته است.

اجرای پروژه تولید کریستال ملامین: این پروژه که با هدف تکمیل زنجیره ارزش محصولات شرکت و افزایش سودآوری در دستور کار قرار دارد، به زودی اجرایی خواهد شد.

برنامه ریزی جهت تولید نیترات آمونیاک: تولید نیترات آمونیاک که یکی از محصولات پرمصرف در صنایع مختلف است، در برنامه‌ریزی‌های مطالعاتی تولید شرکت قرار گرفته است.

تامین قطعات پتروشیمی: با تدابیر اندیشیده شده، تامین قطعات حساس مورد نیاز شرکت انجام شده است.

حل و فصل پرونده‌های حقوقی: خوشبختانه تمامی پرونده‌های حقوقی شرکت از سال ۱۳۹۵ به نتیجه رسیده است.

در این مجمع، صورت‌های مالی شرکت به تصویب سهامداران رسید و مقرر شد ۹۰ درصد از سود ۵٫۵ هزار میلیارد تومانی شرکت بین سهامداران تقسیم شود.

همچنین موسسه حسابرسی تدوین و همکاران به عنوان حسابرس و روزنامه های کثیرالانتشار جهان صنعت و خبر جنوب تعیین شدند. سود تقسیمی مجمع، ۳۲۸۶ ریال به ازای هر سهم، مصوب که طبق برنامه زمانبندی از طریق سامانه سجام پرداخت خواهد گردید.

در پایان مجمع اعضای هیات ریسه ضمن تقدیر از عملکرد مدیریتی شرکت، ضمن تشکر از کلیه کارکنان خدوم شرکت برای ایشان آرزوی توفیق نمودند.

https://tejaratava.ir/?p=133392

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.