• امروز : چهارشنبه - ۳۰ خرداد - ۱۴۰۳
2

ثبت رکوردهای بی‌سابقه صبانور در تولید، فروش و استخراج

  • کد خبر : 133353
  • ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۱
ثبت رکوردهای بی‌سابقه صبانور در تولید، فروش و استخراج

شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور (کنور) با اجرای برنامه‌های مدیریتی دقیق و تلاش پی‌گیر پرسنل، از آذرماه سال گذشته تا اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ رکوردهای چشمگیری در تولید، فروش و استخراج به ثبت رسانده است که در این مطلب به آن پرداخته‌ایم.

شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور با اجرای برنامه‌های مدیریتی صحیح موفق به ثبت رکوردهای بی‌سابقه در بازه زمانی مذکور شد که نشان‌دهنده تدابیر مدیریتی دقیق و تلاش‌های بی‌وقفه کارکنان این شرکت است.

رکوردهای چشمگیر در تولید کنسانتره

صبانور در سال ۱۴۰۲ با تدابیر مدیریتی و همت کارکنان خود موفق به ثبت رکوردهای متعددی در تولید کنسانتره شده است. این شرکت توانسته است چهار رکورد روزانه تولید کنسانتره را در تاریخ‌های دوم و چهاردهم آذرماه و هشتم و نهم دی ماه به ترتیب با میزان‌های ۳۳۰۲ تن، ۳۳۰۶ تن، ۳۳۱۸ تن و ۳۳۲۰ تن ثبت کند. این موفقیت‌ها باعث شد تا کل تولید سالانه کنسانتره به میزان ۱,۴۶۹,۶۰۹ تن برسد، که نسبت به رکورد قبلی به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

ثبت بالاترین رکوردهای تولید سالانه سنگ‌آهن

در زمینه تولید سنگ‌آهن، شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور موفق شد بالاترین رکورد تولید سالانه را با میزان ۳,۵۲۴,۷۶۹ تن ثبت کند و در پایان سال، این رقم را به ۳,۸۵۷,۷۵۵ تن رساند. این جهش چشمگیر نشان‌دهنده تلاش مستمر و برنامه‌ریزی دقیق این شرکت برای افزایش بهره‌وری و تولید است.

رکوردهای ماهیانه و سالانه ۱۴۰۳ کنور در تولید و فروش محصولات

در آغاز سال ۱۴۰۳، صبانور توانست با ادامه روند موفقیت‌آمیز خود، رکوردهای جدیدی در تولید و فروش محصولات ثبت کند. گندله تولیدی این شرکت در فروردین‌ماه ۱۴۰۳ به میزان ۵۳,۶۵۳ تن رسید که این رقم نسبت به رکورد قبلی در فروردین ۱۳۹۹ افزایش قابل توجهی داشت. همچنین، فروش محصول کنسانتره در فروردین‌ماه ۱۴۰۳ با ثبت رکورد ۱۰۴,۰۴۰ تن، نسبت به فروردین سال ۱۴۰۰، رشد ۱۱.۵۷ درصدی را نشان داد.

در بخش استخراج سنگ‌آهن، صبانور توانست در فروردین‌ماه ۱۴۰۳ رکورد ماهیانه‌ای با مقدار ۲۸۶,۱۲۷ تن ثبت کند، که نسبت به رکورد قبلی در فروردین ۱۴۰۱ به میزان ۱۸۴,۳۱۹ تن، جهشی بزرگ محسوب می‌شود.

رکوردهای بی‌نظیر در اردیبهشت ۱۴۰۳

در دومین ماه از سال ۱۴۰۳، صبانور موفق شد با پشتکار کارکنان و اجرای دقیق برنامه‌های مدیریتی، رکوردهای بیشتری را ثبت کند. تولید گندله در اردیبهشت‌ماه به ۵۶,۶۴۷ تن رسید که نسبت به اردیبهشت ۱۴۰۱ به میزان ۵۲,۵۲۷ تن، افزایش داشته است. همچنین، تولید کنسانتره در اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ به ۱۴۵,۸۲۹ تن رسید که نسبت به اردیبهشت ۱۴۰۰ با ۱۱۸,۳۵۲ تن، رشدی ۲۳.۲۱ درصدی را نشان می‌دهد.

تولید سنگ‌آهن دانه‌بندی شده نیز در اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ با مقدار ۲۸۳,۳۸۳ تن، رکورد قبلی به میزان ۲۳۲,۳۹۴ تن را شکست. علاوه بر این، استخراج سنگ‌آهن نیز با ثبت رکورد ۳۹۵,۶۰۲ تن در اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳، نسبت به رکورد ۳۷۲,۷۷۱ تن در اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱، افزایشی چشمگیر داشت.

در بخش فروش، صبانور توانست در اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ با فروش ۱۴۳,۶۷۵ تن کنسانتره، رکورد ماهیانه جدیدی ثبت کند که نسبت به ماه مشابه در سال گذشته با فروش ۱۱۰,۸۸۸ تن، نزدیک به ۳۰ درصد افزایش داشته است.

شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور توانسته است در مدت کوتاهی رکوردهای تولید، فروش و استخراج را به‌طور چشمگیری ارتقا دهد.  صبانور با ثبت این رکوردها نشان داده که در مسیر رشد و توسعه پایدار قرار دارد و می‌تواند به عنوان مجموعه‌ای پویا تأثیرات مثبت خود را در توسعه معدنی و صنعتی کشور افزایش دهد.

یادآوری می شود شرکت معدنی و صنعتی صبانور از زیرمجموعه‌های مهم هلدینگ سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات (ومعادن) به شمار می‌رود که بزرگ‌ترین تولیدکننده فرآورده‌های سنگ آهن در غرب کشور است و از مرحله اکتشاف، استخراج، فرآوری سنگ‌آهن تا تولید محصولات کنسانتره و گندله دانه‌بندی فعال می باشد. سنگ‌آهن دانه‌بندی این شرکت، درمعادن باباعلی، گلالی و مجموعه معادن شهرک و کورکوره در استان‌های همدان و کردستان تولید می‌شود. محصول سنگ‌آهن دانه‌بندی معادن با مشخصات کیفی مطلوب به‌عنوان خوراک مصرفی کارخانجات کنسانتره‌سازی صبانور مورد استفاده قرارمی‌گیرد.

منبع: شما و اقتصاد

https://tejaratava.ir/?p=133353

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.