• امروز : سه شنبه - ۲۹ خرداد - ۱۴۰۳
1

متقاضیان محصولات “شایلام” رو به افزایش است

  • کد خبر : 133336
  • ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۹
متقاضیان محصولات “شایلام” رو به افزایش است
کسب درآمد ۲۴۷ میلیارد تومانی در ۲۳ روز سپری‌شده از خردادماه؛ پتروشیمی ایلام ۷ هزار و ۳۹۷ تن از محصولات خود را به عرضه رساند.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی پترول،  پتروشیمی ایلام از ابتدای خردادماه ۱۴۰۳ تا پایان تاریخ بیست و سوم این ماه ۷ تاریخ اول، پنجم، هشتم، شانزدهم، نوزدهم، بیست و دوم و بیست و سوم معاملات خود را انجام و محصولات خود را به فروش رساند. پتروشیمی ایلام در سبد معاملات فروش خود در این مدت زمان با محصولات پلی اتیلن سنگین فیلم F ۷۰۰۰ و پلی اتیلن سنگین اکستروژن M ۷۷۰۰ وارد بازار بورس کالا شد.

پتروشیمی ایلام در این بازه زمانی ۷ هزار و ۳۹۷ تن از محصولات خود را به عرضه رساند، بیشترین مقدار عرضه را در این مدت پلی اتیلن سنگین فیلم F ۷۰۰۰ با ۹۹ درصد تشکیل داده است و ۲۷ تن دیگر را نیز و پلی اتیلن سنگین اکستروژن M ۷۷۰۰ به خود اختصاص داده است.

مقدار تقاضایی که برای فروش محصولات وجود داشت، ۹ هزار و ۸۰۰ تن به ثبت رسید که از این مقدار ۶ هزار و ۷۱۵ تن از محصولات به معامله ختم شد، لازم به ذکر است که تمام پلی اتیلن سنگین اکستروژن M ۷۷۰۰ عرضه شده در بورس کالا توسط متقاضیان این محصول به فروش رسید.

پتروشیمی ایلام در بیست و سه روز سپری‌شده از ابتدای خردادماه به درآمدی برابر با ۲۴۷ میلیارد و ۷۶۳ میلیون تومان دست پیدا کرد که حجم عمده‌ای از این درآمدزایی مربوط به پلی اتیلن سنگین فیلم F ۷۰۰۰ است. این پتروشیمی در خرداد میزان درآمدی که از فروش محصولات کسب کرد ۹۶ درصد از درآمد‌های اردیبهشت ماه خود را پوشش داده است.

لازم به ذکر است که این پتروشیمی محصولات خود را به صورت نقد و سلف به فروش رسانده است. همان‌طور که در نمودار مقدار عرضه و تقاضای محصولات مشاهده می‌کنید، این پتروشیمی با افزایش مقدار تقاضا و عرضه روبه‌رو بوده است.

https://tejaratava.ir/?p=133336

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.