• امروز : سه شنبه - ۲۹ خرداد - ۱۴۰۳
0

تأمین مالی نهادهای مذهبی با «بیرق‌کارت» بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

  • کد خبر : 133326
  • ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۵
تأمین مالی نهادهای مذهبی با «بیرق‌کارت» بانک قرض‌الحسنه مهر ایران
مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: طرح «بیرق‌کارت» بانک به منظور تأمین مالی نهادهای معنوی، ارائه شده است.

به گزارش تجارت آوا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در آئین افتتاحیه رویداد مقام مجنون با اشاره به قرابت فرهنگ قرض‌الحسنه و جمع‌های معنوی بیان کرد: رشد و توسعه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در دولت سیزدهم به عنوان یکی از برگ‌های زرین نظام مقدس اسلامی در این دولت است و امروزه ۲ بانک قرض‌الحسنه کشور در مجموع سالانه ۵.۵ میلیون فقره تسهیلات به مردم پرداخت می‌کنند که همین میزان ۱۰ درصد نقدینگی شبکه بانکی کشور را شامل می‌شود.

وی در ادامه توسعه کسب‌وکارهای خرد را یکی از رویکردهای مهم بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برشمرد و افزود: برابر جلسات متعددی که برگزار کرده‌ایم، قرار بر این شد تا برای هم‌افزایی و همکاری بیشتر با نهادهای انقلابی و مذهبی، بتوانیم ضمن تعامل اجتماعی با این نهادها و عقد قرارداد با آن‌ها، تأمین مالی سهل‌تری برایشان در نظر بگیریم. برهمین مبنا، سال گذشته از طرح «بیرق‌کارت» رونمایی کردیم که در حال بسط و توسعه بیشتر است.

شمسی‌نژاد با اشاره به طرح مزد خدمت تصریح کرد: بنا بر نیاز متقاضیان خود، پرداخت وام زیر ۲۰ میلیون تومان با کارمزد صفر درصد را آغاز کرده‌ایم و این یکی از گام‌های کوچک بانک برای حرکت در مسیر تحقق بیش از پیش نظام بانکی اسلامی است که در این بین نیازمند همیاری و همدلی مردم عزیز هستیم.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در پایان بیان کرد: از پویش مهر حسینی(ع) رونمایی خواهیم کرد و طرح‌های بسیار زیادی در قالب وام‌های خرد در نظر گرفته‌ایم که در زمان ایام اربعین حسینی(ع) عرضه می‌کنیم.

https://tejaratava.ir/?p=133326

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.