• امروز : سه شنبه - ۲۹ خرداد - ۱۴۰۳
1
اختتامیه هفتمین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت در شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر برگزار شد

عملکرد «بسیار مثبت» هلدینگ کشاورزی کوثر

  • کد خبر : 133156
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۲
عملکرد «بسیار مثبت» هلدینگ کشاورزی کوثر
در اختتامیه هفتمین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت که در شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر برگزار شد ارزیاب ارشد مرکز ملی تعالی و پیشرفت عملکرد شرکت سرمایه‌گذاری کشاورزی کوثر را بسیار مثبت توصیف کرد.


به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، مهندس ابراهیم غلامی مدیرعامل این هلدینگ در این نشست، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات ارزیابان محترم مرکز ملی تعالی و پیشرفت، گفت: رسیدن به اهداف و تحقق چشم انداز شرکت، در گرو سنجش مستمر داخلی و پایش و نظارت بیرونی است.

وی با بیان اینکه «حرکت بر اساس برنامه تدوین شده و سیاست‌های ابلاغ شده برای سال ۱۴۰۳، در گرو شناسایی و آشنایی با نقاط قوت و ضعف احتمالی است» تصریح کرد: تقویت کارآمدی، اثربخشی و کارایی ما در انجام وظایفِ راهبری و سیاستگذاری، در نتایج دقیق این ارزیابی نهفته است.

وی خاطر نشان کرد: در حوزه اقتصادی و دنیای کسب و کار، لازم است بر اساس بنچ مارک (Benchmark) میزان بهره وری و کارایی خود را به صورت منطقی با رقبای خود بسنجیم تا با کسب بینش لازم، به سوی بهبود و اصلاح وضع موجود گام بر داریم.

نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، در پایان سخنان خود گفت: نتایج حاصل از این ارزیابی، برای ما بسیار مهم است، اما نتایج مثبت نباید ما را در جایگاه رضایتمندی کامل از خود قرار دهد بلکه باید با قوت و همت بیشتری نسبت به رفع نکات قابل بهبود اقدام نماییم.

عملکرد «بسیار مثبت» هلدینگ کشاورزی کوثر

گفتنی است بر اساس گزارش اولیه ارائه شده توسط ارزیابان محترم مرکز ملی تعالی و پیشرفت، اشراف تخصصی به حوزه کسب و کار، تلاش برای حفظ جایگاه ویژه در عرصه تولید، ترسیم فرایند مدیریتی بر اساس همدلی، صمیمیت و رفاقت، حضور موثر در سندیکا‌ها و تشکیلات تخصصی بخش کشاورزی، تعامل با ذی نفعان سیاستگذار، انسجام داخلی و برقراری ارتباطات موثر بیرونی، مسئولیت پذیری اجتماعی و دانش گرایی، استفاده از ظرفیت‌های غیر مولد حوزه کشاورزی کشور، هم افزایی با شرکت‌های دانش بنیان در بخش کشاورزی و رضایتمندی کارکنان از جمله نکات و محور‌هایی بود که مورد تایید و تقدیر ایشان قرار گرفت.

https://tejaratava.ir/?p=133156

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.